فرانک

فرانک

فرانک

فرانک

مهاجرت به کبک کانادا از طریق کارآفرینی


عنوان : اقامت کانادا کانادا از روش کارآفرینی

برای مهاجرت به کانادا و زندگی در این کشور شما باید با مهاجرت به کانادا با جدیدترین قوانین اقامت آشنا شوید و اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید.

نظامِ رتبه بندی QS در سال ۲۰۱۵، این دانشگاه در رتبه ۳۴ جهان و رتبه ۲ در کانادا قرار گرفته‌است.در رتبه‌بندی علمی دانشگاه‌های جهان در سال ۲۰۱۴، دانشگاه تورنتو در مکان ۲۴ جهان و جایگاه اول در کانادا قرار گرفت.

             دانشگاه تورنتو کانادا  دانشگاه تورنتو کانادا  دانشگاه تورنتو کانادا

5.دانشگاه آلبرتا

دانشگاه آلبرتا در سال ۱۹۰۸ میلادی تأسیس شد. پردیس این دانشگاه در جنوب رود ساسکاچوان شمالی در شهر ادمونتون قرار دارد.دانشگاه آلبرتا بیش از ٣٩٠٠٠ دانشجو دارد که از آن میان بیش از هشت هزار نفر دانشجوی تحصیلات تکمیلی هستند. این دانشگاه بیش از ٣٦٠٠ کارمند آموزشی دارد (شامل استادها، پژوهشگران پسادکترا و دستیاران آموزش/پژوهش تحصیلات تکمیلی). از زمان تاسیس دانشگاه تا پایان سال ٢٠١٣ میلادی بیش از ٢٥٠٠٠٠ نفر از دانشگاه آلبرتا فارغ التحصیل شده اند. جو کلارک نخست وزیر پیشین کانادا و ریچارد ادوارد تایلور نظریه پرداز سرشناس فیزیک و دریافت کننده جایزه نوبل در فیزیک از جمله فارغ التحصیلان سرشناس دانشگاه آلبرتا هستند. دانشگاه آلبرتا جزو پنج دانشگاه برتر کانادا و 100 دانشگاه برتر جهان می باشد.از مجموعه دانشکده های این دانشگاه میتوان به دانشکدهٔ آگوستانا, دانشکدهٔ آموزش, دانشکدهٔ تحصیلات تکمیلی و پژوهش, دانشکدهٔ تربیت بدنی, دانشکدهٔ پرستاری, دانشکدهٔ پزشکی و دندان‌پزشکی, دانشکدهٔ داروسازی, دانشکدهٔ حقوق, دانشکدهٔ کشاورزی، جنگل‌داری, دانشکدهٔ مهندسی, دانشکدهٔ هنر و ... اشاره نمود.

              دانشگاه آلبرتا کانادا  دانشگاه آلبرتا کانادا  دانشگاه آلبرتا کانادا


یکی از روش های پر استفاده و فوق العاده برای ساخت سایت  , استفاده از جوملا میباشد.شما با استفاده از این سیستم میتوانید سایتهای استاتیک با قالبهای بسیار زیبایی داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.