فرانک

فرانک

فرانک

فرانک

علائم غیرفعال بودن چاکرا سوم و همه چیز در رابطه با چاکرا خورشیدی و تست آنلاین چاکرا به همراه انرژی درمانی

انرژی درمانی، یک روش درمانی است که با استفاده از انرژی های و قدرت های درونی و انرژی که درمانگر به بیمار می دهد می تواند بهبود بیماری را خیلی سریع تر موجب شود. در طب کلاسیک و طب گیاهی و حتی طب سنتی بر این معتقد هستند که باید با دارو یا دارو های گیاهی درمان صورت گیرد، تنها در انرژی درمانی هست که با استفاده از انرژی های درونی فردی موجب می شوند که بیمار درمان شود. در بسیاری از مواقع با تحریک انرژی های درونی فرد اثرات داروهای درمانی به شدت افزایش پیدا می کند. سرعت بهبودی در انرژی درمانی 7 الی 10 برابر افزایش پیدا می کند.

در بسیاری از کشور، انرژی درمانی یکی از انتخاب های بیماران در بیمارستان می باشد . من با توجه به تجربیاتی که این چند سال در مورد آموزش انرژی درمانی داشتیم تصمیم گرفتم که آموزش انرژی درمانی را برای هموطنان خود به صورت علمی و عملی انجام دهم.

با توجه به یک نظرسنجی در سال ۲۰۱۰ که در ۵۸۰۰ بیمارستان در آمریکا صورت گرفت، مشخص شد که ۴۲ درصد از آنها نوعی درمان جایگزین را به بیماران‌شان ارائه می‌دهند. وقتی دلیل این کار از آنها پرسیده شد، تقریبا همه پاسخ دادند «چون بیماران چنین تقاضایی دارند.

 تقریبا از سال 80 مرتبا برنامه هایی را برای آموزش داشتم که مراجعه کننده ها نتایج خیلی عالی به دست آورند. در حال حاضر درمانگران در انجمن انرژی درمانی تجربیات درمانی خود را قرار می دهند.

انرژی درمانی بسیار وسیع است و بدون عوارض جانبی یا مشکلات دارو های شیمیایی می‌باشد، به همین دلیل کسی که انرژی درمانی را یاد می گیرد تقریبا می تواند بر روی بیشتر بیمار ها، درمان را انجام بدهد.
ویدئو آموزش خود درمانی با انرژی درمانی

یکی از کاربردهای انرژی درمانی در خودمانی و از بین بردن بیماری های جسمی و روانی خود می باشد. در ویدئو زیر یکی از روش های خود درمانی پرانیک هیلینک ( انرژی درمانی) را دکتر آرام به شما آموزش می دهد. شما می توانید هر روز این تکنیک را از طریق ورود به این صفحه انجام دهید و تاثیرات کوتاه مدت و طولانی مدت آن را در جسم تان ببینید. این تکنیک برای برطرف کردن مشکلات جسمی طراحی شده است ولی می توانید برای ممکن هست تاثیرات ذهنی و روانی هم در طولانی مدت داشته باشد. چنانچه سوالی در مورد انجام تمرین دارید با مرکز تجسم خلاق 02188302523 تماس بگیرید یا در شبکه های اجتماعی با شماره 09011594943 به ما پیام بدهید.

به سبب توضیح بیشتر می توانید به آموزش دنبال کنید


2_ شفای پرانیک پیشرفته :

در سطح انرژی درمانی پیشرفته که دوره دوم از شفای پرانیک یا انرژی درمانی هست شما با درمان بیماریهای سخت تر از طریق تکنیکهای پیشرفته تر آشنا می شوید و طریقه استفاده از نورهای رنگی برای شدت بخشیدن به بهبود بیماریها.  شما در دوره انرژی درمانی پیشرفته با استفاده از نورهای رنگی – پراناهای رنگی  می توانید به درمان بیماریهای سخت بپردازید و چون در این مرحله کار با پراناهای رنگی را می آموزید سرعت درمان به شدت بالا می رود.
3_روان درمانی پرانیکی یا انرژی درمانی روانی:

این دوره سطح سوم دوره انرژی درمانی می باشد که در این سطح شما کار بر روی بیماریهای روانی نظیر: ترسها، استرس، اضطراب، بی خوابی، وحشت زدگی، وسواس، افسردگی، اعتیاد و … کار می شود. در سطح سوم انرژی درمانی روانی شما می توانید ماهیت های انرژی منفی را از بین ببرید. دوره سوم انرژی درمانی همانند معجزه می توانید بیماری های روانی را از بین ببرد.
4_ کریستال درمانی پرانیکی:

در این دوره کریستالی شما کار بر روی بیماریها از طریق کریستال را آموزش می بینید و با استفاده از کریستالهای طبیعی کوارتز و تورمالین  می توانید کار بر روی بیماریها رو از این طریق ادامه بدید و سرعت بیماری در این روش بسیار بالا می رود و قدرت بسیار زیادی پیدا خواهد کرد. بنابراین با استفاده از کریستال می توانید قدرت خودتان را چند برابر کنید.
با توجه به تحقیقات انجام شده سنگ ها دارای انرژی هستند که بعضی از این سنگ ها همانند : کریستال کوارتز سفید، آمیتیس، کوارتز صورتی و موارد دیگر جنبه درمانی دارند که اکثر درمانگر ها در زمینه پرانیک هیلیگ از سنگ ها استفاده می کنند و از تاثیرات فوق العاده آن بهره مند می شوند.
5- دفاع روانی:

این سطح آخرین سطح می باشد که شما در این دوره می آموزید چطور با استفاده از سپر هاله ای خودتان را در برابر حملات ناشی از بیماریهای روانی حفظ کنید و چطور این سپر را درست کنید. شما می آموزید که چطور هاله را تقویت کنید. یاد می گیرید که چگونه خود را در برابر انرژی های های منفی دیگران بیمه کنیم. می آموزید که چطور عصبانیت، خشم، نفرت و … می تواند هاله و کالبد انرژیکی شما را تضعیف کند و شما را به انواع بیماریها دچار کند.

افرادی که در دوره شرکت می کنند تقریبا ابتدا همانند شما به این روش درمانی شک دارند و این قابلیت را در خود نمی بینند که بتوانند یک درمانگر حرفهای گردند. اما با آموزش های قدم به قدم که دکتر آرام در این زمینه به آنها ارائه می دهن در مدت کوتاهی در حدود یک ماه درمانهای بسیار موفقی را دارند.

برای شناخت بیشتر می توانید به دکتر آرام وارد شوید

علائم بسته بودن چاکرا سوم و دانستنی هایی درباره چاکرا خورشیدی و امتحان آنلاین چاکرا به همراه انرژی درمانی

علائم بسته بودن چاکرا سوم را در این مقاله بررسی می کنیم. با مسافرت در امتداد جاده انرژی خود، امروز در شبکه خورشیدی، مرکز هضم غذا متوقف می شویم. محل چاکرا شبکه خورشیدی نیز قطب منطقه مرکزی است و منطقه پشت و اطراف ناف است. مکان های فیزیکی متناسب با این چاکرا لوزالمعده، کبد، کیسه صفرا، طحال و دستگاه گوارش است. اما این چاکرا معده چگونه در هضم غذا عمل می کند؟ عنصر آن آتش است و به همین ترتیب، انرژی آن با تغییر شکل و گرما در طی فرآوری مواد غذایی مشخص می شود که باعث بازسازی کل بدن می شود. آتش هضم یک تحول روانی از انرژی ضروری برای بازگشت انرژی کاهش یافته از دوم چاکرا اول است. برای اطلاع از وضعیت چاکراهای خود تست آنلاین چاکرا را انجام دهید.

پیش از شناخت علائم بسته بودن چاکرا سوم، ابتدا باید با چاکرا سوم آشنا شوید. چاکرا خورشیدی سومین چاکرا هفتگانه است. در ناحیه شکم، بالای ناف و تا استخوان سینه قرار دارد.

این چاکرا متابولیسم و هضم غذا را کنترل می کند. نام دیگر این چاکرا، چاکرا قدرت شخصی است زیرا به شما کمک

می کند تا به سمت قدرتمند خود بروید، شما را پر از انرژی می کند و عزت نفس و اعتماد به نفس شما را کنترل می کند. کلمه سانسکریت Manipura است که به معنی “گوهر درخشان” است.

ما چاکرا سوم را “مانیپورا” می نامیم که در ترجمه “جواهر روشن” است. این گنجینه گرانبها دقیقاً همان چیزی است که در خود داریم:

یک مرکز خیره کننده، با تابش انرژی در طول زندگی، نور خود را در بدن انسان پخش می کند. همانطور که زمین بدون خورشید نمی توانست زنده بماند،

ما برای تنظیم و تحریک فعالیت های سیستم های خود از جمله دستگاه گوارش به چاکرا سوم خود اعتماد می کنیم. به همین علت شناخت علائم بسته بودن چاکرا سوم، بسیار مهم است.
علائم بسته بودن چاکرا سوم: چاکرا سوم مسدود

برای توضیح بیشتر می توانید به آجنا وارد شوید


راه های رفع علائم بسته بودن چاکرا سوم

پس از علائم بسته بودن چاکرا سوم، باید بدانید چندین روش اساسی وجود دارد که می توانید برای تحریک و تعادل چاکرا سوم خود انتخاب کنید.

یکی از بزرگترین موارد عدم تعادل در این مکان چاکرا، عزت نفس پایین است. برای افرادی که با عدم تعادل دست و پنجه نرم می کنند، بسیار توصیه می شود ابتدا روی تصویر خود و اهداف بلند مدت خود کار کنند.

آنچه را که از زندگی می خواهید تصور کنید و در مراحل تصمیم گیری با دقت بیشتری فکر کنید. روش آسان دیگر برای معکوس کردن افکار یا الگوهای منفی در زندگی ما این است که با صدای بلند یا در ذهن تأییدات مثبت بخوانید.

این امر به معکوس کردن الگوهای تفکر منفی کمک می کند و به شما امکان می دهد در مورد هدف گذاری، وضوح بیشتری فکر کنید.

کار با یک پزشک ریکی یا سایر متخصصان انرژی می تواند روش خوبی برای شروع سفر شفابخشی شما باشد.

آنها می توانند به از بین بردن انسداد کمک کنند و می توانند به انسداد دیگر یا عدم تعادل در انرژی شما کمک کنند. در صورت دیدن علائم بسته بودن چاکرا سوم، از هر روش مطمئنی برای رفع آنها استفاده کنید.
رفع علائم بسته بودن چاکرا سوم: رژیم غذایی

برای رفع علائم بسته بودن چاکرا سوم، توصیه می شود رژیم غذایی خود را تغییر دهید تا مکمل چاکرا سوم باشد. یکی از ساده ترین راه ها برای رفع انسداد یا تراز کردن چاکراها تغییر رژیم غذایی است.

متخصصان پیشنهاد می کنند ضمن افزایش مصرف فیبر، قند و چربی اشباع شده کاهش یابد، اما قبل از تغییر شدید رژیم غذایی، باید با پزشک خود مشورت کنید.
رفع علائم بسته بودن چاکرا سوم: یوگا

برای رفع علائم بسته بودن چاکرا سوم، در یوگای کندالینی، مانند سایر انواع یوگا، تکنیک های متنوعی وجود دارد که

می توانیم برای تحریک، تعادل و اتصال بیشتر به چاکرا مانپورا استفاده کنیم. تقویت عضلات شکم مکانی عالی برای شروع

تعادل چاکرا سوم است. در اینجا مثالی از وضعیت قرار دارد که نتایج خوبی در سلامت شبکه خورشیدی خواهد داشت:

ابتدا به پشت بخوابید و پاهای خود را روی زمین و به هم چسبیده باشید. برای محافظت از کمرتان، می توانید 2 دست، کف

دست (پایین) خود را زیر باسن قرار دهید. هنگام استنشاق، شکم ها را درگیر کرده و کمر را به زمین فشار دهید و هر دو پا

را تا یک زاویه بلند کنید (30، 60 یا 90 درجه) هنگام بازدم، پاها را به آرامی به سمت پایین بیاورید و 1 تا 3 دقیقه ادامه دهید.

نفس کشیدن هوا با فشار دادن سریع و شدید ناف به ستون فقرات، هوا را بیرون دهید و سپس با آزاد کردن فشار به راحتی

نفس بکشید. یک سرعت ثابت با دم و بازدم برابر و همیشه از طریق بینی اتخاذ کنید.

جهت آشنایی بیشتر می توانید به چاکرا بروید

از کدام سایت میتوان شیرآلات بهداشتی بی واسطه بخریم؟

آیا می توان از سایت اینترنتی خرید شیرآلات بهداشتی انجام داد؟

 

این روزها افراد مختلف بنا بر شلوغی روزمره که در زندگی های روزانه خود دارند علاقه دارند تا کارهای خود را سریع وراحت انجام دهند. وظایف که در صورتی که از جای معتبر باشد می تواند در زمان و هزینه رفت و آمد افراد صرفه جویی کند. ازجمله مواردی که شاید هنوز تهیه آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید شیرآلات بهداشتی به شکل کاملاً آنلاین می باشد. سفارش شیرآلات بهداشتی یکی از خریدهایی است صورت آنلاین هم می توانند تهیه نمایند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبزرگترین فروشگاه های غیر حضوری ابزار آلات سر بزنید میتوانید به دانشنامه ویکی پدیا  مراجعه کنید.

انواع شیرآلات بهداشتی براساس جنس

شیر آب برنجی

فلز برنجی سنگین و بادوام است و برای مناطقی که دارای آب سخت بوده و خوردگی فلزات مشکل اساسی نیست، توصیه می‌شود. حتی اگر برنج در بین دیگر متریال‌های ساخت شیرآلات بیشترین هزینه را داشته باشد، اما بهترین سرمایه‌گذاری است. بدنه و روکش هر دو از برنج ساخته شده است.

انواع شیرآلات با آلیاژ روی

شیرآلات با بدنه‌ای از روی اغلب ارزان و نسبتاً بادوام هستند. هنگامی که روی با استفاده از هر نوع متریال دیگری آبکاری ‌شود، خوردگی اجتناب‌ناپذیر است. در هنگام خرید شیرآلات، این متریال توصیه نمی‌شود.

شیرآلات بهداشتی با روکش کروم

شیرآلات با روکش کروم، مقاومت و دوام بالایی دارند، همچنین قسمت‌های داخلی آنها اغلب از برنج ساخته می‌شوند. سطح این شیرآلات بسیار زیبا و مدرن است و اغلب لکه آب به خود نمی‌گیرد.

شیرآلات با روکش استیل

شیرآلات با روکش استیل اگر از نوع ضد زنگ باشد، مقاوم و تاحدودی بادوام هستند، همچنین لکه‌های آب را کمتر بر روی خود نشان می‌دهند. بدنه این شیرآلات اغلب از برنج ساخته می‌شود و اگر به درستی نگهداری نشود مستعد خوردگی خواهد بود.

انواع شیرآلات با روکش برنز

اگر به فکر داشتن آشپزخانه بسیار منحصر به فرد و جذاب هستید، شیرآلات با روکش برنز بهترین انتخاب هستند. آنها با رنگ متمایزی که دارند، سبک و تصویر متفاوتی به ویژه به آشپزخانه‌تان می‌دهند. سطح این شیرآلات مات بوده و نسبت به روکش مسی براق و صیقلی نیست.

انواع شیرآلات بهداشتی براساس طراحی

شیرآلات تک دستگیره

شیر تک دستگیره دقیقاً همان مدلی هستند که از نامشان پیداست. این شیرآلات برای باز و بسته شدن تنها دارای یک دستگیره یا اهرم است. اگر دستگیره در چپ و راست باشد، با حرکت به سمت بالا و پایین می‌توان فشار و گرم و سرد بودن آب را تنظیم کرد، اگر دستگیره در بالای شیر باشد می‌توان با چپ و راست کردن اهرم فشار و گرم و سرد بودن آب را تنظیم کرد. این نوع شیرآلات به مدل‌های اهرمی مشهور هستند و معمولاً فضای کمی را اشغال می‌کنند.

شیرآلات دو دستگیره

شیر دو دستگیره سنتی‌ترین مدل شیرآلات بهداشتی خانگی است که از دیرباز مورد استقاده قرار می‌گرفته است. هر دستگیره در آن مسئول تنظیم مقدار فشار بوده و معمولاً دستگیره سمت راست برای آب سرد و دستگیره سمت چپ برای آب گرم است. این نوع شیرآلات همچنین به مدل‌های کلاسیک نیز مشهور هستند. امروزه استفاده از شیرآلات دو دستگیره نسبت به گذشته کمتر شده است. برای نصب این شیرآلات نیاز به نصب سه سوراخ است و نسبت به نوع اهرمی به فضای بیشتری نیاز دارند.


شیرآلات بهداشتی هوشمند (چشمی)

امروزه استفاده از شیرآلات هوشمند در جهت راحتی و صرفه‌جویی بیشتر در مصرف آب افزایش یافته است. از این رو شیرآلات چشمی با تکنولوژی جدید توانسته‌اند به خوبی چنین نیازهایی را برطرف کنند. این شیرآلات فاقد دستگیره بوده و از طریق سنسور چشمی (حسگر چشمی) کار می‌کنند. اگر دست خود را به زیر شیر بگیرید، آب باز شده و هر هنگام که دست‌تان را بیرون بکشید، جریان آب قطع می‌شود.
انواع شیرآلات بهداشتی براساس عملکرد

شیرآلات چرخشی (فلکه‌ای)

این نوع شیرآلات همان مدل‌های پیچی یا دو دستگیره هستند که از طریق پیچاندن دستگیرها، فشار و جریان آب را می‌توان تنظیم کرد. این شیرآلات دارای دو مغزی جدا (کارتریج) هستند و برای نصب نیاز به ایجاد سه حفره در سینک یا روشویی است. همچنین نصب آنها سخت بوده و نیاز به فضای بیشتر نسبت به مدل‌های تک اهرمی است.

شیرآلات اهرمی

شیرآلات اهرمی در دونوع تک اهرمی و دو اهرمی ساخته می‌شوند که اغلب مدل تک اهرمی محبوبیت بیشتری دارد. این مدل دارای یک مغزی یا کارتریج و در نتیجه یک اهرم است که جهت تنظیم فشار آب و تعویض آب سرد و گرم قابل استفاده است. رابطه کاربردی این شیرآلات نسبت به مدل‌های چرخشی بسیار راحت بوده و کاربر می‌تواند به آسانی مقدار دمای آب را تنظیم کند.

شیرآلات فنری (شاوری)

این شیرآلات معمولاً از نوع اهرمی هستند با این تفاوت که شیر آنها بلند‌تره بوده و دارای شیلنگ فنری با طول بلند است. این شیلنگ فنری به راحتی از جای خود درآمده و جهت شستشوی هر چیزی در داخل سینک به کار گفته می‌شود. شیرآلات فنری برای آشپزخانه‌های بزرگ که نیاز به حجم بالایی از شستشویی هست مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جهت شناخت می توانید به https://good4p.com/شیرالات-و-بهداشتی وارد شوید

خرید آنلاین صفحه سنگ چه ویژگی هایی دارد؟

مزیت های؟ خرید صفحه سنگ

 

امروزه افراد مختلف به خاطر مشغله هایی که در زندگی های روتین خود دارند دوست دارند تا خرید های شخصی را آنلاین انجام دهند. کارهای که در صورتی که از جای معتبر باشد می تواند در وقت و هزینه رفت و آمد افراد صرفه جویی کند. یکی از چیزهایی که امکان دارد هنوز خرید آن برای مردم ناشناخته باشد خرید صفحه سنگ به شکل کاملاً آنلاین می باشد. خرید صفحه سنگ رومیزی یکی از خریدهایی است شکل آنلاین هم می توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبروز ترین سایتهایخرید صفحه سنگ  سر بزنید میتوانید به سایت گودفورپی مراجعه کنید.

آشنایی با مشخصات فنی فرز و سنگ رومیزی بوش

کنترل سرعت:‌ مدیریت کار با سنگ فرز و به دست آوردن سرعت مورد نظر زمانی ممکن خواهد شد که بتوان به وسیله آن سرعت را کنترل کرد. برخی از مدل‌های سنگ فرز «بوش» دارای قابلیت کنترل سرعت بوده و از این طریق می‌توان به سرعت مورد نظر در زمان کار رسید.

کنترل گشتاور:‌ در هرحرکت چرخشی یک کمیت فیزیکی به نام گشتاور وجود دارد که در صورت داشتن قابلیت کنترل آن، می‌توان میزان قدرت وارده را مدیریت کرد. برخی از مدل‌های سنگ فرز «بوش» دارای امکان کنترل گشتاور است.

ترمز الکترونیکی:‌ سنگ فرزهای معمولی که دارای ترمز الکترونیکی نیست پس از خاموش شدن نیاز به زمانی دارد تا از چرخش بیاستند. اما در صورت داشتن ترمز الکترونیکی پس از خاموش شدن دستگاه بلافاصله از حرکت می‌ایستد.

سوپر کلاچ: وجود سوپر کلاچ باعث می‌شود هنگام وارد شدن بار اضافی بر روی ابزار یا بالا رفتن بیش از حد گشتاور، جلوی حرکت را گرفته تا دستگاه آسیب نبیند. اتفاقی که نتیجه‌اش بالا رفتن عمر مفید دستگاه خواهد بود.

سیستم ضد لرزش: ابزاری مانند سنگ فرز به دلیل قدرت بالای موتور و سرعت آزاد حرکت، دارای لرزش شده که همین لرزش باعث خسته شدن دست یا از بین رفتن تمرکز در طولانی مدت می‌شود. از این رو «بوش» وارد عمل شده و بر روی برخی از مدل‌های سنگ فرز خود سیستم ضد لرزش طراحی کرده که وجود چنین امکانی کیفیت کار را بالا خواهد برد.

کیف مخصوص حمل:‌ جا به جایی و حمل ابزار برقی سنگ فرز نیاز به نگهداری و حمل دقیق دارد تا کم‌ترین آسیب به آن وارد شده و برای همین وجود کیف مخصوص حمل هم کمک می‌کند تا ابزار آسیب نبیند و هم حمل ساده‌‌تر و راحت‌تری داشته باشد.

سایر مشخصات: سنگ‌های فرز به دلیل تنوع بالایی که دارند می‌توانند مشخصات متنوعی نیز داشته باشند که بررسی آنها در انتخاب نهایی یاری کننده خواهد بود. مشخصاتی همچون سیستم استارت نرم، تعویض آسان صفحه، قفل تعویض تیغه، سیستم KickBack به منظور جلوگیری از ضربه زدن دستگاه در هنگام گیر کردن در قطعه، سیستم خنک کننده خودکار موتور و... از جمله آنهاست.

لوازم جانبی همراه محصول: دسته کمکی، آچار مخصوص تعویض تیغه، محافظ تیغه و... نیز از جمله لوازم جانبی است که در صورت همراه بودن با محصول می‌تواند محصول را به سمت ایده‌آل‌تر شدن سوق دهد.

برای توضیح می توانید به قیمت صفحه سنگ مراجعه کنید.

مزایای خرید ابزار آلات

انتخاب ابزار آلات به شکل کاملاً آنلاین

 

دراین روزگار مردم به خاطر شلوغی روزمره که در زندگی های روزمره خود دارند دوست دارند تا کارهای شخصی را اینترنتی انجام دهند. خرید های که در حالی که از فروشگاه معتبر باشد باعث میشود در انرژی و هزینه رفت و آمد مردم صرفه جویی کند. یکی از چیزهایی که امکان دارد همچنان سفارش آن برای مردم عجیب باشد خرید ابزار آلات به شکل کاملاً آنلاین است. تهیه ابزار آلات یکی از خریدهایی است صورت اینترنتی هم می توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه دارید به یکی ازبا کیفیت ترین فروشگاه های اینترنتی ابزار آلات سر بزنید میتوانید به good4p مراجعه کنید.

 

فروشگاه اینترنتی گودفورپی، فروشگاه آنلاین پخش عمده ابزار یراق و تجهیزات و لوازم ساختمانی و صنعتی
 

شرکت پخش نیکو با بیش از دوازده سال تجربه پخش عمده ابزار و لوازم صنعتی و ساختمانی، گودفورپی را که یک فروشگاه ابزار فروشی آنلاین است با هدف تسهیل و بهبود خرید عمده ابزار یراق ، پخش عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان و فروش تجهیزات ساختمانی برای مشتریان خود که اغلب فروشگاه ابزار فروشی هستند و در سطح کشور گسترده شده اند ، راه اندازی نمود.


فروشگاه های ابزار فروشی که برای کسب و کار خود نیاز به خرید عمده ابزار و لوازم صنعت و ساختمان دارند به راحتی میتوانند با مشاهده عکس و مشخصات کالا در گودفورپی خرید بهتری را تجربه کنند.

 گودفورپی می تواند  تامین کننده بخش زیادی از  اقلام یک فروشگاه ابزار یراق ، یک کارخانه تولیدی یا کارگاه ساختمانی باشد. در راه اندازی یک ابزار فروشی، گودفورپی می تواند با یک فاکتور کلیه نیاز های فروشگاه ابزار یراق را از موجودی انبار خود تحویل نماید. همکارانی که قصد افتتاح فروشگاه ابزار یراق را دارند برای راه اندازی فروشگاه ابزار یراق قدرتمند و متفاوت می توانند در تمام مراحل از کارشناسان گود فورپی برای مشاوره راه اندازی ابزار فروشی خود استفاده نمایند.

گروه کالاهای گودفورپی عبارتند از:


۱- ابزار آلات ساختمانی و صنعتی : کلیه ابزار آلات قابل تهیه در یک ابزار فروشی مجهز را می توان از گودفورپی تهیه نمود.


۲- تاسیسات : شامل انواع پمپ آب خانگی و کشاورزی و صنعتی سبک و متوسط تک فاز و سه فاز و متعلقات و بسیاری از لوازم تاسیسات مصرفی و عمومی

۳- شیر آلات : خانگی و لوازم بهداشتی شیرآلات اهرمی و اقلام مصرفی خانگی مثل شیلنگ حصیری پکیج و پیسوار ، شیلنگ ماشین لباسشویی و انواع تاسیسات مصرفی آپارتمانی و خانگی

۴- انواع یراق آلات : از یراق آلات عمومی کابینت و چوب تا یراق آلات در و پنجره آلومینیومی و آهنی و انواع قفل مثل قفل آویز و قفل کتابی و مغزی قفل توکار در لیست یراق آلات گودفورپی وجود دارد.

۵- کالای برق : لوازم الکتریکی خانگی از جمله مواردی هستند که در سبد گودفورپی در حال گسترش تنوع می باشند.

 

از بین کالاهای این مجموعه می توان به انواع لولا آهنی اره کرد که برای تهیه آن می توانید به  https://good4p.com/یراق-الات/یراق-الات-در-و-پنجره-اهنی/لولا-جوشی/لولا-دو-پارچه-18-جوشی-6-5-سانت-ایران-لولا-252ع-3 مراجعه کنید.