فرانک

فرانک

فرانک

فرانک

ترفندهای سفارش مناسب ترین رنگ کابینت آشپزخانه

عنوان: روشهای انتخاب جذابترین رنگ کابینت آشپزخانه

 این مقاله در مورد انتخاب کابینت فلزی می باشد.

هر فردی دوست دارد از دکوراسیون مدرن و امروزی در طراحی داخلی منزل خود بهره ببرد پس بهتر است باشیوه های دکوراسیون داخلی منزل به شیوه لوکس و مدرن آشنا باشیم. فرقی نمی کند کجای دنیا زندگی می کنید و یا از چه سطح و طبقه ی اجتماعی هستید بیشتر ما دوست داریم با دکوراسیون با کمترین هزینه اما لوکس و گران بها داشته باشیم! شاید در نگاه اول این موضوع کمی دور ذهن و غیر منطقی به نظر برسد اما گاهی می توان با کمترین هزینه و تغییرات جزیی فضای پیرامون خود را تبدیل به فضایی لوکس و گران بها کنیم. به همین منظور این مطلب امروز ترفند های ساده و مقرون به صرفه ای برای شما در نظر گرفته است با ما همراه باشید.
رنگ آمیزی و تغییر رنگ لوازم، ارزانترین روش ممکن برای ایجاد تنوع در دکوراسیون می باشد. رنگ کردن، ساده‌ترین روش تغییر حالت یک اتاق است. ضمن اینکه خود شما هم می توانید آن را انجام دهید. برای دکوراسیون تلفیقی سه رنگ اصلی انتخاب کنید.

می توان از رنگ های متضاد استفاده کرد یا رنگ هایی را به کار برد که با یکدیگر هماهنگی داشته باشند. اگر طرفدار کنتراست یا تضاد در دکوراسیون تلفیقی خانه هستید باید از رنگ های متضاد استفاده کنید و اگر تمایل به ایجاد هارمونی در دکوراسیون دارید، باید از رنگ های مکمل استفاده کنید. کنار گذاشتن رنگ سفید و انتخاب رنگ‌های قوی‌تر مانند قرمز تیره، قهوه‌ای پررنگ و طوسی به مدرن کردن دکوراسیون شما کمک میکند. رنگ‌های روشن‌تر اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهد و رنگ‌های تیره‌تر دیوارها را نزدیک‌تر نشان می‌دهد. از رنگ زرد استفاده کنید، زرد جزو رنگ‌هایی است که فضا را زنده می‌کند. معمولا رنگ‌های آبی روشن، بنفش، سبز، صورتی و نارنجی جسم و روح شما را آرامش‌ می‌دهند. انتخاب رنگ سفید، ظاهری مدرن به آشپزخانه شما می‌دهد.

کفپوش چوبی یکی از مواردی است که در لوکس بودن فضای شما تاثیر به سزایی دارد. کفپوش های چوبی معمولا هزینه ی بالایی دارند اما شما می توانید به جای چوب طبیهی از کفپوش های طرح چوبی و یا کفپوش های لمینیتی موجود در بازار استفاده کنید که ظاهر منحصر به فردی به فضای شما خواهد بخشید.نیازی نیست برای تغییر ظاهر دکوراسیون خود مبلمان خود را عوض کنید، کافی است پارچه ی رو مبلی خود را از میان رنگ و طرح های لوکس انتخاب کنید و به سادگی ظاهر دکوراسیون خود را تغییر دهید.

همان طور که گفتم نیازی نیست برای تغییر ظاهر دکوراسیون خود مبل خود را عوض کنید کافی است به جای آن کوسن های خود را تعویض کنید و یا حتی کوسن های بزرگ به آن اضافه کنید با این کار ظاهری خاص به فضای خود خواهید بخشید.برای مدرن کردن اتاق ها، می توانید با استفاده از هنر عکاسی و تبدیل عکس ها به تابلوهایی به اندازه یکی از دیوارهای اتاق یا بخشی از آن، می تواند فضا را بسیار زیبا کنداز دیگر کارهایی که میتوان بر روی دیوارها انجام داد این است که با استفاده از از سنگ، چوب یا پارچه یا یک کاغذ دیواری با طرحی خاص و یا پتینه فضای اتاقتان را به شکل مدرن بیارایید.

در این مقاله اشاره ای به دکوراسیون شده است.

ورود به مالزی و دیدن زیبایی ها کشور توریستی مالزی

عنوان : معرفی مناطق دیدنی و مالزی و نکته هایی جهت ماندن در مالزی

هر ساله افراد بسیاری برای دیدن زیبایی های مالزی با تور مالزی به این کشور سفر می کنند.

دیدنی ها، مراکز خرید، مراکز تاریخی و طبیعی دیدنی همه و همه کوالالامپور را منطقه ای مناسب برای گردشگران می سازد. از هتل های پنج ستاره و لوکسی که در این شهر قرار دارد هتل دابلتری بای هیلتون است. این هتل با قرار گرفتن در امتداد Jalan Tun Razak  و فاصله پنج دقیقه ای تا ایستگاه قطار شهری پر سرعت پارک Ampang از موقعیت جغرافیایی عالی در شهر بهره مند است. استخر روباز هتل مکانی برای سپری کردن اوقات فراغت و آرامش بخش می باشد.

امکانات اتاق ها شامل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون LCD، مینی بار، لوازم اتوکشی، حمام اختصاصی با کلیه لوازم و سشوار است. در سالن بدنسازی نیز می توانید به ورزش روزانه بپردازید. امکان رزرو تور گردشگری در هتل وجود دارد و شما می توانید آن را با برنامه های خود هماهنگ کنید.

رستوران های دل انگیز هتل انواع غذاها را برای میهمانان سرو می کنند. از این جمله رستوران Tosca است که غذاهای ایتالیایی سرو می کند و رستوران Makan Kitchen که با خوراک های محلی از شما پذیرایی می کند. تریاهای Axis Lounge و Cellar Door در هتل نوشیدنیها و غذاهای مختصری دارند که طبق سلیقه شما در اختیارتان قرار می گیرند.

فاصله این هتل تا فرودگاه کوالالامپور یک ساعت می باشد. همچنین اگر قصد بازدید از برجهای دوقلوی Petronas و مرکز همایشات شهر را داشته باشید می توانید با صرف مدت زمانی کوتاه، به مکان مورد نظر خود دست یابید.

شما می توانید با ثبت نام در تور دبی از دیدنی های این شهر لذت ببرید.

مهاجرت به اسپانیا , مهاجرت به آلمان , مهاجرت به ترکیه , مهاجرت به سوئد , مهاجرت به فرانسه

پسری که با شنیدن جواب نه از علاقه اش دست نکشید!

عنوان: فردی که به خاطرعلاقه اش لباس عروسکی پوشید!!

این مقاله درمورد اخبار بازیگران می باشد.

چنگ کان در لباس عروسکی در ایران پسرهایی پیدا می شوند که اگر دختر موردعلاقه شان به خواستگاری آنها جواب منفی بدهد، یکی از گزینه های زیر را انتخاب می کنند:

۱. اسید پاشی
۲.اتاق تمساح ها
۳.آدم ربایی
۴.قتل روی پل مدیریت


آن وقت در چین، پسری به اسم «چنگ کان»، بعد از شنیدن «نه» از دختری به اسم «ژائو»،  بعد از تحقیقات متوجه شده دختر مورد علاقه اش عاشق عروسکی به شکل هویج است، که شخصیت کارتونی یک انیمیشن است.چنگ کانبنابراین پنجاه دست لباس به شکل این عروسک هویجی (که ده هزار پوند برایش آب خورده) تهیه کرده و به تن خود و ۴۹ نفر از دوستانش پوشانده است . چنگ کانسپس این اکیپ جلوی یک فروشگاه یک نمایش موزیکال رقص را برگذار کرد و «چنگ کان» دوباره از «ژائو» خواستگاری کرده و البته موفق شد و همانجا عروس خانم را در آغوش کشید.چنگ کانحال به نظر شما چرا پسرهای ایرانی در این گونه مواقع دست به این نوع ابتکارها نمی زنند؟
الف. چون هویج شدن به اندازه آن چهار گزینه اول، هیجان ندارد
ب. چون در چین، دختر کم است و در ایران زیاد
ج. چون منتظرند «ابتکار چینی» هم به بازار بیاید بروند بخرند

















در این مقاله اشاره ای به جوک ولطیفه شده است.

سبکهای انتخاب منحصربه فردترین حلقه عروسی

عنوان: سبکهای انتخاب منحصربه فردترین حلقه عروسی 

این مفاله درمورد آتلیه عروس می باشد.

انتخاب منحصربفردترین و جذابترین حلقه عروسی از اولین و مهمترین خریدها در برگزاری مراسم عروسی برای عروس و داماد به شمار می رود و زیبایی آن برای عروس و داماد از اهمیت زیادی برخوردار است.

حلقه عروسی چیزی است که تا آخر عمر در انگشت شما خواهد بود، پس بهتر است کامل و عالی بوده و استفاده از آن از هر جهت برای شما ساده و راحت باشد. اگر شما به دنبال یک حلقه ساده هستید یا دوست دارید که حلقه تان خاص تر باشد، پیشنهادهای ما را بخوانید تا حلقه ای مناسب سلیقه و حال و هوای خاص خود انتخاب کنید.
توجه به زیبایی و نرمی دستها امری است که خانم ها از آن غافل نمی مانند. زیبایی ناخنها و لاک، و تزیین انگشتان با انگشتر، جذابیت و حالت زنانگی شما را بیشتر نشان می دهد.ولی قبل از انتخاب انگشتر، باید چند قاعده ی اساسی را بدانید که به شما برای یک انتخاب مناسب کمک می کنند.

 اولین قدم برای انتخاب حلقه عروسی، انتخاب فلز آن است. فلزهای قیمتی زیادی وجود دارد که بنا به سلیقه و سبکی که می پسندید می توانید آنها را انتخاب کنید. البته استفاده از طلای سفید یا زرد برای حلقه مرسوم‌تر است اما اگر می‌خواهید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید می‌توانید فلزات دیگر را انتخاب کنید.

باید اندازه ی دستتان را حتما مد نظر داشته باشید؛ اکثر خانمها نسبت به قد و اندامشان، دستهای کوچکی دارند. بنابراین بسیار مهم است که تناسب بین اندازه ی دست و انگشترتان را رعایت کنید. مطمئناً شما انگشتری نمی خواهید که دستتان را قورت دهد! همانطور که اندازه ی دست برای انتخاب یک انگشتر مهم است، طول انگشتان نیز به همین اندازه مهم و قابل توجه هستند؛ انگشتر به منظور پوشاندن کل بند انگشت طراحی نشده است. باید انگشتری انتخاب کنید که مفصل انگشت در آن آزاد باشد و به راحتی بتواند حرکت کند.

زیبایی و درخشندگی، کمیابی و با دوام بودن؛ سنگ برلیان که گونه ای از الماس است از نظر درخشش و دوام بالاتر از دیگر سنگ هاست و از آنجایی که مدیریت خوبی از ابتدای اکتشاف روی آن انجام شده بازار عرضه و تقاضای خوبی هم دارد اما سنگ های زمرد و یاقوت کبود کمیاب تر هستند و کیفیت بالای آن ها ارزش زیادی دارد و باعث گران بها شدن روزافزون آن ها می شود اما تشخیص مرغوب بودن تمامی سنگ ها از عهده افراد عادی خارج است. برای مثال ممکن است شما انگشتر برلیانی بخرید که فروشنده مبلغ زیادی بابت سنگ کار شده روی آن بگیرد اما هنگام فروش متوجه شوید که برلیان به کار رفته در انگشتر به دلیل تراش بد و داشتن ناخالصی و… نامرغوب بوده و ارزش پول پرداختی شما را نداشته است.


دراین مفاله اشاره ای به انتخاب بهترین آرایشگاه عروس شده است.

مواردی اساسی که باید برای پناهندگی کانادا بدانید

عنوان: نکاتی برای کسب اقامت ماندگار افراد دارای ویزای تحصیلی کانادا

این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا می باشد.

ایالات متحدهٔ آمریکا (United States of America به اختصار: USA) کشوری در آمریکای شمالی، و به پایتختی شهر واشنگتن DCاست. آمریکا سومین کشور پرجمعیت و چهارمین کشور وسیع جهان است، و از نظر نژادی و گوناگونی مردم، متنوع‌ترین کشور جهان شناخته می‌شود. این کشور با نام‌های دیگری مثل ایالات متحدهٔ امریکا، (اِمریکا یا آمریکا) ایالات متحده، اتازونی (برگرفته از واژهٔ فرانسوی États-Unis، به معنای ایالت‌های متحد) و ینگه دنیا نیز خوانده می‌شود.

 کشور آمریکا از شرق با اقیانوس اطلس، در غرب با اقیانوس آرام، از شمال با کشور کانادا، و از جنوب با مکزیک مرز مشترک دارد. این کشور از راه پایگاه دریایی گوانتانامو نیز مرز مشترک اندکی با کوبا دارد. آمریکا همچنین از طریق آلاسکا با روسیه مرز آبی دارد. علاوه این، مجموعه‌ای از جزیره‌ها، ناحیه‌ها، و مناطق متعلق به آمریکا در سراسر جهان پراکنده‌اند. مناطق جغرافیایی و فرهنگی ایالات متحدهٔ آمریکا عبارت‌اند از: نیوانگلند، ایالت‌های ساحلی اقیانوس اطلس، ایالت‌های جنوب، ایالت‌های غرب میانه (میدوست)، ایالت‌های جنوب غربی آمریکا و ایالت‌های غرب.

ایالات متحدهٔ آمریکا از شمال با کشور کانادا، و در جنوب با کشور مکزیک مرز خاکی دارد. این کشور در شمال غرب قارهٔ آمریکا و سواحل آلاسکا نیز با روسیه مرزهای مشترک آبی دارد. ۴۸ ایالت به هم پیوسته که خاک اصلی آمریکا را تشکیل می‌دهند، از شرق و جنوب شرقی به اقیانوس اطلس و خلیج مکزیک، و از غرب به اقیانوس آرام منتهی می‌شوند. ایالت آلاسکا نیز از شمال به اقیانوس منجمد شمالی، از غرب به تنگهٔ برینگ، و از جنوب غربی به اقیانوس آرام ختم می‌شود. مجمع‌الجزایر هاوایی هم در جنوب غرب خاک اصلی آمریکا و در اقیانوس آرام واقع شده‌اند.

کشور ایالات متحدهٔ آمریکا در مجموع ۹٬۸۲۶٬۶۳۰ کیلومتر مربع وسعت دارد که البته ۴۷۰ هزار کیلومتر آنرا جزایر پراکنده و تحت قلمرو آمریکا در اقیانوس آرام و دریای کارائیب تشکیل می‌دهند.نظام حکومتی آمریکا در چارچوب قانون اساسی، و بر اساس سیستم جمهوری فدرال بنا شده‌است. این کشور در سال ۱۷۷۶ میلادی (۱۱۵۵ ه.خ.)، در پی اعلام استقلال و اتحاد ۱۳ مستعمرهٔ سابق بریتانیا به وجود آمد.

ایالات متحده آمریکا بخاطر دور بودن از جنگ جهانی دوم, قدرت اثرگذاری خود در جهان را گسترش داد. آمریکا به عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل شده است و از پایه گذاران پیمان نظامی ناتو می باشد. و پس از فروپاشی شوروی و پایان جنگ سرد به عنوان یک ابرقدرت منحصر به فرد درآمد. شهروند ایالات متحدهٔ آمریکا را معمولاً «آمریکایی» می‌نامند.

جمعیت آمریکا بر اساس برآورد سال ۲۰۰۹ ادارهٔ آمار آمریکا در حدود ۳۰۶٬۲۱۵٬۸۸۶ نفر تقریب زده شده است. نرخ رشد جمعیت آمریکا، در حدود ۰٫۹۷۵٪ است.
راه های اقامت آمریکا
اقامت از طریق سرمایه گذاری :

سرمایه گذاران می توانند با حداقل مبلغ 650.000 دلار برای سرمایه گذاری ایالات متحده آمریکا اقدام نمایند مدت زمان اخذ گرین کارت 2 تا 3 ماه کاری میباشد و اقامت اولیه موقت 5 ساله و اقامت بعدی را می توان دائم کرد.

مبلغ سرمایه متقاضی در یکی از شرکتها یا موسسه های معتبـر آمریکایی با تضمین دولت فدرال گذاشته خواهد شد که تا 5 سال شما قابل برداشت و سودی دریافت نخواهید کرد اما در این مدت می توانید به عنوان یک شهروند از سایر مزایا برخوردار شوید شما نیازی نیست که در این مدت نگران پول خود باشید چون درصورت ورشکستی شرکتی که شما سرمایه گذاری نموده اید سرمایه شما از طریق خود دولت فدرال پرداخت خواهد شد.

آیا میتوانیم بعد از رفتن به آمریکا برای اعضای خانواده اقدام نمائیم؟

شما هم ابتدای کار می توانید این کار را انجام دهید و هم بعد از ورود به خاک آمریکا امـا نکته بسیار مهــم این است که برای فرزندان بالای 18 سال به هیچ عنوان قادر به اقدام به گرفتن اقامت و یا ویزا برای آمریکا نخواهید شد مگـر با روشهای دیگر مثل تحصیل و غیره .

بعضی از متقاضیان با بی اعتنایی به این مهم بدون مشاوره اقدام به سرمایه گذاری نموده ولی بعد از اتمام مراحل کار نمی توانند فرزندان بالای 18 سال خود را به آمریکا ببرنند برای فرزند پسر و یا غیره هیچ تفاوتی ندارد.
اقامت از طریق مدارک معتبر تحصیلی و سوابق :

مدارک معتبر تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری به خصوص در رشته های غیـر پزشکی می توانند در مدت زمان 2 سال تا 2 سال و نیم صاحب گرین کارت آمریکا شوند این گرین کارت تا 2 دوره 5 ساله قابل تمدید و بعد از این مدت شما می توانید اقدام به گرفتن اقامت دائم نمائید که درا آن صورت خود شما نیز می توانید این کار را انجام دهید. مبلغ اخذ شده در این نوع اقامت 50000 دلار میباشد.

دانشگاههای معتبر در این نوع تقاضا کدامنند :

کل دانشگاههای دولتی که ورودی آن با کنکور سازمان سنجش انجام شده

دانشگاههای دولتی تهران و صنعتی شریف در اولویت هستند

دانشگاه آزاد با مدارک GRE و تافل 85 نیز قابل قبول است

مقاله های جهانی و معتبر اروپا و یا سایر کشورهای معتبر بر روند کاری شما بسیار تاثـیر گذار است

رزومه کاری خوب با حداقل 5 سال سابقه کاری در رشته تحصیلی

تفاوت گرین کارت با اقامت دائم در آمریکا چیست؟

هیچ تفاوت عمده ای با یکدیگـر ندارند تنها تفاوت آشکار سیتیزن یا شهروندی با کسی که گرین کارت دارد در حمایتهای مالی دولت آمریکا می باشد و تفاوت جزئی دیگر در این است که شما در این مدت نمیتوانید برای دوستان یا خویشاوندان خود درخواست روادید نمائید به جز این دو مورد بقیه موارد بسیار جزئی بوده و در حوصله این سایت خارج است.
اقامت از طریق ازدواج

هر فردی میتواند با ازدواج کردن با یک شخص امریکایی ویا کسی که گرین کارت دارد، اقامت امریکا را به تابعیت از همسرش داشته باشد. اما این کار مستلزم هزینه کردن مبلغی بالغ بر 90 میلیون تومان است و زمانی حدود 2 الی 3 سال به طول خواهد انجامید.
اقامت از طریق مدرک

با تمام این اوصاف، از نظر ما هرشخصی با هر شرایطی قادر به گرفتن اقامت آمریکا می باشد. شما می توانید با استفاده از یک سری مدارک معتبر که نشان دهنده جایگاه شما در جامعه میباشد، اجازه اقامت خود را بگیرید. گرفتن اجازه اقامت چیزی حدود 7 الی 8 ماه زمان میبرد و بعد از آن شما گرین کارت خواهید داشت.

مهاجرت به آمریکا و اخذ اقامت دائم این کشور ، به غیراز روش های موجود مثل پناهندگی سیاسی،اجتماعی، دینی و …..از طریق خانوادگی نیز امکان پذیر شده است. دولت آمریکا از دو قانون بسیار مهم و قابل توجه در امورمهاجرتی بهره می برد.

1)دولت آمریکا جزء محدود کشور هایی است که مخالف اخراج اتباع خارجی از این کشور است. بطوریکه حتی در صورتی که فرد به شکل غیر قانونی وارد کشور شده باشد دولت به هیچ عنوان حق اخراج کردن وی را از خاک آمریکا ندارد. بسیاری از افراد که از آمریکا و گرفتن اقامت به عنوان هدف نهایی خود یاد می کنند ،تصمیم می گیرند به هرشکل ممکن وارد این کشور شوند واز راههایی نظیر آنچه گفته شد اقدام به اخذ پناهندگی آمریکا ودر نتیجه گرین کارت آمریکا می کنند.

این دسته از مهاجرین از ویزا دانشجویی، سرمایه گذاری ،توریستی و… وارد خاک آمریکا شده و پس از آن اقدام به تغییر روند مهاجرتی خود در آمریکا می کنند.

نکته قابل توجه این مطلب است که این دسته از افراد اگر قبل از اخذ اقامت دائم و گرین کارت آمریکا ،از خاک این کشور خارج شوند،حق بازگشت به این کشور را نخواهند داشت.

2)علاوه بر قانون اول ، دولت آمریکا قانون مهاجرتی بسیار کار آمدی را جهت گرد هم آوردن خانواده ها مصوب کرده است که بسیاری از هم وطنان ما ،با استفاده از این قانون توانستند گرین کارت امریکا را بگیرند.

بر اساس این قانون ،فردی که به عنوان شهروند (Citizen)آمریکا محسوب می شود، می تواند افراد درجه یک فامیل خود را جهت دریافت اقامت دائم (گرین کارت امریکا)به ادامه مهاجرت آمریکا معرفی کند. مدت زمان مورد نیاز جهت اقدام براساس این قانون برای:

الف)همسر وفرزندان زیر 21 سال به محض اخذ شهروندی

ب) برای پدر ومادر حدود 3 سال

ج)برای خواهر و برادر حدود8سال

د)برای فرزندان بالای 21 سال حدود 3 تا 4 سال است.

بطور مثال اگر یک فرد ایرانی با یک آمریکایی ازدواج کند ،خود فرد گرین کارت را بصورت همزمان دریافت می کند واین شخص هم چنین می تواند اعضای خانواده خود را پس از چند سال (نظیر آنچه گفته شد)به آمریکا بیاورد.

3)قانون سوم دولت آمریکا که هر ساله حدود 10000 نفر را به صورت اتفاقی و با قرعه کشی از بین درخواست کنندگان موفق به دریافت گرین کارت آمریکا می نماید، طرح لاتاری می باشد. آمریکا هر ساله تعداد زیادی فرصت برای افراد (مخصوصا ساکنین کشور های جهان سوم)به روش گرین کارت از طریق لاتاری ،فراهم می سازد.

دراین مقاله اشاره ی به مهاجرت به کانادا شده است.