فرانک

فرانک

فرانک

فرانک

مطالبی درباره نحوه انتخاب شیکترین آتلیه عروس

عنوان: سفارش کیک مراسم عروسی


تکنیک های انتخاب آتلیه عروس نکات مهمی را در مورد نحوه اتنخاب آتلیه به شما عروس و داماد خوشبخت معرفی میکند.


مهم ترین و اصلی ترین شاخصه آتلیه عروس ، تجربه آنهاست . عروسی شما یک بار اتفاق می افتد ، بنابراین جایی برای تمرین عکاسی و آزمون و خطا برای یک آتلیه نوظهور نیست ! عکاس و فیلمبردار عروس و داماد باید کوله باری از تجربه داشته باشد تا لحظات ناب را شکار و همه اتفاقات زیبا را ثبت کند . تیم عکاسی و فیلمبرداری باید سرشار از ایده های نو و خلاقانه برای عکاسی و فیلمبرداری باشد و شما را در موقعیت های مختلف قرار داده و لحظات زیبا را ثبت کند. سن و سال ، تاریخ صدور مجوز اتحادیه ، معرفی دوستان و آشنایان قبلی که از خدمات آنها استفاده کرده اند، دیدن نمونه کارها و...  همه و همه می توانند به شما کمک کنند تا سطح تجربه یک آتلیه عکاسی و فیلمبرداری مجالس عروسی را محک بزنید.

سراغ  واسطه ها نروید

بر این باشید سراغ استودیوهایی بروید که تولیدکننده هستند نه واسطه . می پرسید چرا ؟ یعنی چه ؟  یعنی تمامی مراحل کار از تهیه عکس و فیلم خام گرفته تا تدوین ، مونتاژ و... را خودشان انجام می دهند . واسطه ها فقط نقش دلال را بازی می کنند؛ دلال ها در این میان فقط نقش هماهنگ کننده را دارند. از طرفی ممکن است امنیت عکس ها و فیلم های عروسی شما نیز به خطر بیوفتد  .

حتما جزئیات مد نظرتان را در قرارداد ذکر کنید

همیشه در ملاقات های اولیه با مدیر مسئول آتلیه ، همه صحبت ها خوب ، منطقی و زیبا هستند . وعده و وعیدها عالی و چهره ها خندان و بی نقص  است. همه چیز هم به نفع مشتری است ! خخخخ الکی ... اما ممکن است در مرحله اجرا و تحویل فیلم و عکس ، بسیاری از این صحبت ها نقض و چهر خندان نشود و وعده ها فراموش شوند . قراردادآتلیه ها ، تنها مرجعی است که در هنگام بروز سوء تفاهم ها و اختلافات می تواند به کمک شما بیاید . تمام جزئیات توافق شده را در قرارداد ذکر کنید . از زمان حضور عکاس و فیلمبردار در محل برگزای جشن گرفته تا مبالغ اضافه کاری، تحویل دادنی های اصلی، جزئیات مربوط به کیفیت، مراحل فیلمبرداری و خلاصه هر آنچه که در صحبت های شفاهی مطرح می شود و برای شما مهم است باید به وضوح و با جزئیات کامل در قرارداد ذکر شود.
قبل از ورود به آتلیه چند دست لباس اسپرت ، مجلسی و ... همراه داشته باشید.


قیمت چاپ عکس در سایز های مختلف یا روی تخته شاسی

در مورد قیمت چاپ عکس ها و همچنین اینکه آرشیو عکس ها را در اختیارتان قرار می دهند صحبت کنید . بیشتر آتلیه ها آرشیو را با قوانین اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران  نزد خودشان نگه می دارند و شما مجبورید برای انتخاب عکسهای دیگر بعدها آتلیه مراجعه کنید .

 در روز برفی فصل زمستان عکاسی عروسی میتواند یک ایده بسیار زیبا و رمانتیک برای ژست عکس عروس و داماد باشد.

 مراسم عروسی-مراسم عروسی- آرایشگاه عروس

 

شناختن اقسام کاندم های طعم دار و بررسی مراکز فروختن اجناس زناشویی

معرفی اشکال کاندوم های ایرانی و تحلیل فروشگاه های فروش اجناس خانواده

در همین راستا مطلب زیر که به توضیح انواع کاندوم و راه های کاندوم زنانه می پردازد را مطالعه کنید

اعمالی که بعد از پارگی کاندوم در حین نزدیکی باید انجام داد

در صورت پاره شدن و یا خارج شدن کاندوم حین نزدیکی فوراً مقاربت را متوقف کرده و از کاندوم جدیدی استفاده کنید. چنانچه احتمال بارداری ناخواسته را میدهید با پزشک خود تماس بگیرید و یا از روش اورژانسی پیشگیری از بارداری استفاده کنید.۵ مورد در اینجا ذکر می کنم.

۱) قرص اچ .دی HD

2) قرص ال-دی LD

3) قرص تری فازیک

۴) دستگاه داخل رحمی از نوع مسی

۵) روش تزریقی جلوگیری از بارداری

۱) قرص اچ .دی HD

ابتدا ۲ عدد قرص میل شود ۱۲ ساعت بعد ۲ قرص دیگر میل شود.

۲) قرص ال-دی LD

ابتدا ۴ عدد قرص میل شود ۱۲ ساعت بعد۴ قرص دیگر میل شود.

۳) قرص تری فازیک

ابتدا ۴ عدد قرص سفید میل شود ۱۲ ساعت بعد۴ قرص سفید دیگر میل شود.

۴) دستگاه داخل رحمی از نوع مسی

فقط IUD مسی در این مورد کاربرد دارد و دستگاههای هورمونی کاربردی ندارند.

زمان استفاده :

در مورد قرصها خوردن اولین دوز بعد از نزدیکی مشکوک تا ۷۲ ساعت بعد وقت دارید . دوز دوم ۱۲ ساعت بعد از دوز اول میل می شودIUD مسی را از بعد از نزدیکی مشکوک تا ۵ روز بعد از آن می توان جا گذاری کرد.

نحوه عملکرد :

۱- تاثیر بر مخاط داخلی رحم ( اندومتر )

۲- جلوگیری از تخمگ گذاری

۳- اختلال در حرکات لوله ها

درصد موفقیت : ۹۷-۹۸ درصد. هر چه زودتر قرص میل شود و هر چه زودتردستگاه جا گذاری شود درصد جلوگیری آن بیشتر خواهد بود .

در همین راستا مطلب بالا که به توصیف انواع کاندم و مدل های خرید کاندوم می پردازد را بخوانید

خرید کاندوم - خرید کاندوم

قدرت روشنایی منزل در طراحی دکوراسیون

اهمیت نور منزل در دیزاین دکوراسیون

تاثیر روشنایی منزل در طراحی داخلی بسیار زیاد است و روشنایی منزل به زیبایی دکوراسیون منزل و فضای خانه شما شما کمک میکند.

استفاده از  لامپ ال ای دی در دکوراسیون داخلی منزل اهمیت فوق العاده ای از لحاظ زیبایی ،روشنایی بیشتر و مصرف کمترانرژی و برق  دارد.



نحوه طراحی دکوراسیون خانه های کوچک تاثیر زیادی در زیبایی و بزرگتر جلوه دادن منزل و طراحی دکوراسیون زیبا و منحصربفرد منزل دارد.

خانه‌های کوچک امروزی آنقدر هم بدون فضا برای هر طراحی خاصی نیستند. مهم اشتباه‌هایی است که ما در چیدمان این خانه‌های خاص مرتکب می‌شویم، اما با چند نکته ی کوچک به سادگی می توانید بهترین استفاده را از تمام قسمت های فضای کوچک خود داشته باشید، مهم این است که این نکات را بدانید و با آن دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید.

امروز در این مطلب ترفندهایی را برای این منظور با هم مرور می کنیم با ما همراه باشید.

اگر خانه کوچکی دارین همیشه سعی کنین وسایل و مبلمانی که برای منزلتون انتخاب میکنین چند منظوره باشه و بتونین از اونها در وقتهایی که احتیاج نیست، به عنوان لوازم جانبی و مورد نیاز استفاده کنین. اینطوری هم در استفاده از فضا صرفه جویی کردین و هم در هزینه هاتون صرفه جویی میشه. مثلا میز تلوزیوی رو انتخاب کینین که دارای کمد و کشو باشه. اینطوری هم میتونید به عنوان جای آلبوم و چتر و لوازم اضافیتون از کمد استفاده کنین و هم میز تلوزیون شماست.

وقتی شما خونه کوچکی دارین باید توجه کنین که در منزلتون چه فضاهایی هست که میتونین ازش استفاده کنین. یکی از جاهایی که در خونه ها معمولا پرت هست و استفاده خاصی نمیشه و به چشم نمیاد کنج ها هست. شما نیاز دارید که از کنج های منزلتون هم استفاده کنین. شما میتونین با استفاده درست و به جا از کنج ها هم یک زیبایی بصری به خونه تو بدین و هم در استفاده از فضاش بهترین بهره رو ببرین. میتونید از کنج به عنوان محل قرار گرفتن میز کارتون استفاده کنین. و برای صرفه جویی بیشتر در استفاده از فضا، کتابخانه یا کمدی رو هم در کنج قرار بدین.

زیر تخت را انباری نکنید!

 اگر تختخواب پایه بلندی دارید از خوشبخت‌ترین آدم‌های روی زمین هستید. این خوشبختی را وقتی درک می‌کنید که به یک خانه ۵۰ متری می‌روید و نمی‌دانید با کلی خرت و پرت اضافه‌ای که هم شان هم به درد بخور هستند چه کنید. این‌جور وقت‌ها زیر تخت مناسب‌ترین جا برای سر و سامان دادن به آنهاست. البته دقت کنید. طبقه بندی و نظم دهی! بی‌نظمی زیر تخت بدترین اشتباه طراحی داخلی است. می‌توانید برای نظم دادن به اشیای زیر تخت از سبد استفاده کنید. لباس‌های فصلی، کفش‌ها و. . . جای‌شان زیر تخت‌هاست.

 سینک سرویس بهداشتی فقط مربع نیست!

اگر یک روز بخواهید سینک سرویس بهداشتی خانه‌تان را عوض کنید چه طرحی انتخاب می‌کنید؟ تصور بیشتر ما از سینک سرویس بهداشتی یک مستطیل سفید رنگ سرامیکی است که اگر بخواهیم خیلی مدرن باشیم به آن یک کابینت زیر سینک هم اضافه می‌کنیم و تمام. در حالی که بهترین و راحت‌ترین نوع سینک دستشویی در خانه‌های کوچک امروزی یک سینک سرویس بهداشتی گرد است. سینک‌های دایره‌ای فضای بیشتری برای حرکت در فضای محدود ایجاد می‌کنند ضمن اینکه از نظر زیبایی هم با نمونه‌های قبلی‌شان فرق بسیاری دارند.

در حمام کابینت نگذارید!

 این روزها یکی از شاخصه‌های مدرن کردن فضای مشترک سرویس بهداشتی و حمام خانه‌ها استفاده از کابینت‌هاست؛ کمدهای خاصی که برای طبقه بندی لوازم بهداشتی و آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند و البته نقش زیباسازی محیط را هم بر عهده دارند. مساله اینجاست که کابینت‌ها در فضاهای کوچک غیر از شلوغ کردن فضا کار دیگری نمی‌کنند. بهتر است به جای استفاده از کابینت‌ها از سبدها یا میله‌های خاص استفاده کنید. نگران لوازم بهداشتی هم نباشید. گیره‌ها می‌توانند آنها را راحت دم‌دست‌تان قرار بدهند.
تکنیک های دکوراسیون خانه های کوچک به شما کمک میکند تا فضای داخلی منزل کوچک خود را بزرگتر و بیشتر جلوه دهید و از فضای کوچک منزل خود نهایت استفاده را ببرید.

دکوراسیون - دکوراسیون - دکوراسیون 

آموزش ایجاد بلاگ در سیستم های ساخت وبلاگ خارجی با راحت ترین روش

یادگیری ساخت وب لاگ در سامانه های ساخت وبلاگ متفاوت با ساده ترین مدل

در این آموزش قصد دارم شما را با نحوه ساخت وبلاگ رایگان در یکی از بزرگ‌ترین سایت‌هایی که خدمات وبلاگ را ارائه می‌دهند آشنا کنم. سرویس‌های مختفی مثل Persianblog.ir ، blogger.com ، mihanblog.com و ... وجود دارند، اما ما بلاگفا را به دلیل امنیت، ساده‌تر بودن دامنه و مهم‌ترازهمه، بالاتر بودن رتبه آن نسبت به دیگر سایت‌ها، ترجیح می‌دهیم.
برای ساخت وبلاگ، مراحلی را که در این آموزش گفته شده است به ترتیب انجام دهید:
- ابتدا وارد سایت بلاگفا شوید . اگر آدرس آن را نمی‌دانید از طریق لینک زیر این کار را انجام دهید:


View Results این عبارت هنگامی نمایش داده میشود که به بازدید کنندگان اجازه ی دیدن نتایج نظر سنجی داده شود دیدن نتایج قبلی
Thank you for voting! بعد از انتخاب گزینه توسط کاربر نمایش داده میشود البته اگر امکان انتخاب مجدد را توسط یک کامپیوتر برداشته باشید با تشکر از شرکت شما در نظر سنجی
Return To Poll باز گشت به نظر سنجی برای انتخاب مجدد اگر امکان انتخاب مجدد را توسط یک کامپیوتر برنداشته باشید بازگشت به نظرسنجی برای انتخاب مجدد
Other: اگر به کاربر این امکان را بدهید که نظر خود را اگر غیر از گزینه های شماست وارد کند نمایش داده میشود دیگر
Thank you, we have already counted your vote. اگر به هر کاربر اجازه فقط یکبار شرکت در نظر سنجی را بدهید و او بخواهد دوباره انتخاب کند این عبارت نمایش داده میشود با تشکر .شما امکان شرکت مجدد در نظر سنجی را ندارید
Total Votes: در مقابل این عبارت تعداد کل کسانی که در نظر سنجی شرکت کرده اند برای هر نظر سنجی نمایش داده میشود تعداد کل نظرها
votes این عبارت تعداد انتخاب هر گزینه را در مقابل خود آن گزینه نمایش خواهد داد تعداد انتخاب این گزینه







Poll Closed اگر نظرسنجی را  پایان دهید این عبارت به نمایش در میاید نظرسنجی خاتمه یافت
Vote عبارتی که کاربر به منظور ارایه نظر خود به شما روی آن کلیک میکند ارسال انتخاب
Please choose an answer first! اگر کاربر بخواهد بدون انتخاب هیچ گزینه ای در نظر سنجی شرکت کند این عبارت نمایش داده میشود لطفا ابتدا گزینه ی مورد نظر را انتخاب کنید
Comments اگر به کاربران اجازه ی گزاشتن کامنت بدهید نمایش داده میشود نظرات
پس از شخصی سازی عبارات بر روی عبارت  save and continue کلیک کرده تا زبان شما برای نظرسنجی تان ساخته شود





بعد از آن نوبت ساخت خود نظر سنجی است برای این کار از همانزیر منوی عبارت polls در بالای صفحه روی گزینه ی Greate a poll کلیک کنید و در قسمت Please enter your poll question here سوال خود را حداکثر تا 160 کاراکتر وارد کنید
و در قسمت Enter your answers here میتوانید گزینه های نظر سنجی را وارد نمایید که کاربر مجاز به انتخاب آنها میباشد به جای عبارتهای Answer 1 میتوانید اولین گزینه و به جای عبارتAnswer 2 دومین گزینه ی خود و ... را وارد نمایید شما میتوانید به کمک آیکنهایی که در سمت چپ و راست هر گزینه وجود دارند اعمال مختلفی مانند جابه جا کردن گزینه ها، اضافه کردن گزینه ی بیشتر ، کم کردن از گزینه ها و حتی استفاده از عکس از داخل کامپیوتر شما و استفاده از فیلمهای youtube (یوتاب در داخل ایران فیلتر میباشد) به جای گزینه ی نوشتاری را انجام دهید با کلیک  گزینه ی add a new answer نیز میتوانید گزینه ی جدید برای سوالتان ایجاد کنید در زیر این دکمه هم سه گزینه وجود دارد گزینه ی اول Multiple Choice میباشد که با تیک دار کردن آن به کاربر اجازه خواهید داد که اگر مایل بود چندین گزینه را همزمان انتخاب کند مثال: و اگر آنرا تیک دار نکنید کاربر تنها قادر به انتخاب یک گزینه از میان چندین گزینه خواهد بود مثال:


گزینه ی بعدی که میتوانید تیکدار کنید یا نکنید Randomize Answers است که تیکدار کردن آن باعث خواهد شد که پس از هربار بارگزاری نظر سنجی جای گزینه ها بطور تصادفی برای کاربر عوض شود و من پیشنهاد میکنم که اگر قرار است بین گزینه ها عدالت رعایت شود مانند انتخاب یک نفر از بین چند نفر (چند نفر که در حال رقابت با هم هستند و برای تک تک خود گزینه ها اول شدن در نظرسنجی مهم است) این گزینه را فعال کنید و اگر مثلا قرار نظر مخاطبین سطح موضوعی را انتخاب کنند ( مثلا گزینه ها شامل عالی - خوب - ضعیف - بد باشد)این امکان را فعال نکنید (البته اینها نظر شخصی بنده هستند و شما میتوانید کامل سلیقه ای عمل کنید)
بعد از گزینه ی randomize answers  گزینه ای با عنوان(Allow Other (allows users to enter their own answer وجود داردکه فعال کردن آن موجب میشود که گزینه ای تحت عنوان otherیا اگر زبان را طبق کلمه ی پیشنهادی من شخصی سازی کرده باشید گزینه ی " دیگر "به آخر گزینه ها اضافه شود و در صورتی کاربر آنرا انتخاب کند کادر تکست باکس کوچکی فعال میشود تا کاربر نظر شخصی خودش را که در بین گزینه های پیش فرض نیست در آن کادر وارد نماید و در صورتی که این گزینه غیر فعال باشد کاربر فقط قادر است از بین گزینه های که شما قرار میدهید یکی را انتخاب کند

ساخت وبلاگ

نحوه لباس پوشیدن برای شرکت در مراسم عروسی

مطالبی برای زیباترشدن




تکنیک های آرایشی برای جوانتر شدن صورت به شما در زیباتر شدن و جذابتر شدن صورت و آرایش چهره تان کمک میکند.

تنها با چند ماده آرایشی و چند تکنیک خاص صورت تان را جوان کنید و حداقل ۱۰ سال جوان تر به نظر برسید، البته اشتباه نکنید منظور آرایش زیاد نیست؛ منظور گریمی است که فقط ایرادها و نشانه های پیری را از روی صورت پاک می کند و اصلا جلب توجه هم نخواهد کرد. ۳۰ سالگی برای خانم ها از آن سن های مرزی است. تعداد زیادی از خانم ها در اوایل دهه سوم زندگی شان دچار بحران می شوند و احساس می کنند که در حال سپری کردن دوران جوانی و ورود به دنیای میانسالی هستند، خیلی از خانم ها سراغ جراحی های زیبایی و درما ن های جوان کننده می روند تا بتوانند اثر گذشت زمان را از روی چهره خود پاک کنند و جوان تر از سن شان به نظر برسند.

اما هستند خانم هایی هم که به هر دلیل تمایلی به انجام جراحی های زیبایی ندارند، مثلا ممکن است نخواهند هزینه زیادی بکنند یا از عوارض چنین جراحی هایی می ترسند یا... حتی ممکن است جراحی کرده ولی نتیجه مطلوب شان را نگرفته باشند. اما شکی در این وجود ندارد که همه با زیباتر و جوان تر شدن مشکلی ندارند و از اینکه بتوانند بدون دردسر چهره ای جوان تر داشته باشند، استقبال هم می کنند. اما جوان شدن بی دردسر یعنی چه؟

 از کانسیلر درست استفاده کنید

با بالا رفتن سن، ناحیه دور بینی و گوشه چشم تیره‌رنگ می‌شوند. راه چاره استفاده از کانسیلر در این دو منطقه است. می‌توانید از کانسیلر لانکوم استفاده کنید. احتیاجی نیست که روی نیم‌دایره‌های زیر چشمتان هم از کانسیلر استفاده کنید. روی خط خنده‌تان هم هرگز کانسیلر نزنید. فقط همان دو منطقه! لینتر می‌گوید: خانم‌ها معمولاً کانسیلری انتخاب می‌کنند که یک یا دو شماره از پوستشان روشن‌تر است ولی این کار اشتباه محض است چون رنگ روشن‌تر نواقص و چروک‌ها را بیشتر نشان می‌دهد. آیا نمی‌دانید کانسیلری که استفاده می‌کنید چقدر روشن است؟ پس یک سلفی بگیرید!

زیر ابروهایتان را روشن کنید

مارنی برتون توصیه می‌کند که یک ردّ کوچکی از کانسیلر زیر ابرویتان بکشید تا چشم‌هایتان باز و بیدار شوند. او می‌گوید: از اکلیل و سایه‌های براق بپرهیزید؛ مخصوصاً در طول روز، خط باریکی از کانسیلر مدادی زیر ابرویتان بکشید و از انگشت یا قلم‌مو هم استفاده نکنید. برتون کانسیلر مک را پیشنهاد می‌کند.

رژلب براق بزنید

برتون پیشنهاد می‌کند که از یک برق لب رنگی استفاده کنید تا لب‌های روشن و جذابی داشته باشید و جوان‌تر دیده شوید. برتون این برق لب‌ها را به رژلب‌های مات ترجیح می‌دهد و محصول اینگلات را پیشنهاد می‌کند چون معتقد است خیلی از محصولات امروزی فرمولی شبیه این ندارند.

لک ها را به راحتی از بین ببرید

 

با افزایش سن روی پوست لک های زیادی به وجود می آید که به زیبایی آن لطمه وارد می کند و پوست را پیرتر نشان می دهند اما شما می توانید با چند کرم ساده این لک ها را بپوشانید ( البته توصیه می کنیم مشکل لک ها را با یک متخصص پوست هم در میان بگذارید ).

برای کسانی که نگران چهره شان برای روزعروسی میباشید میتوانید با پیداکردن آرایشگاه عروس معتبر ومشاوره باآرایشگر برای بهتر و جوانتر به نظر رسیدن در مراسم عروسیتان کمک بگیرید

اگر لک قرمز باشد : باید رنگ فون با پایه رنگ سبز استفاده کنید و بعد روی رنگ فون زمینه، کرم پودری رنگ پوست تان بزنید.

اگر لک بنفش باشد : به وسیله رنگ زرد گرفته می شود یعنی باید کرم پودر شما پایه زرد داشته باشد.

برای کبودی زیر چشم : کمی قرمز و نارنجی را با هم مخلوط کرده و زیر چشم بزنید.

خال و لک سیاه : با فوندیشن و کرم گریم می توانید آن را بپوشانید. بهتر است با انگشت کرم گریم را کاملا پخش کنید تا خط فاصله ای ایجاد نشود و صورت ۲ رنگ نشود.

برای پوشاندن لک های بزرگ : بعد از زدن فوندیشن کرم گریم، مواد پوشاننده را روی لک بمالید و مجددا لایه نازکی از فوندیشن را روی آن بزنید و سپس تمام صورت را به طور یکنواخت پودر بزنید.

 آرایشگاه عروس  -  آرایشگاه عروس  -  آتلیه عروس