فرانک

فرانک

فرانک

فرانک

توصیه های مدیریتی کسب و کار انلاین

توصیه های مدیریتی کسب و کار انلاین


استراتژی های مدیریتی کسب و کار اینترنتی


اکثر از افرادی که به سوی تجارتهای انلاین حرکت میکنندمی شتابند ، در پی جستن روش هایی هدف مند و با راندمان خوب برای کسب و کارشان میباشند. این مردم به خوبی می فهمند که دارابودن یک تجارت مناسب و عالی مستلزم داشتن استراتژی مناسب برای کسب و کار میباشد و در واقع این نکته را به خوبی دریافته اند که بدون یک استراتژی مدیریتی ، رسیدن به منفعت های مادی در تجارت الکترونیک امری محال است. برخی افراد نیز به دنبال معرفی کسب و کار از طریق طراحی وب سایت میباشند ، و مطالب مختلفی را نیز مطالعه میکنند ، مطالبی از تاثیر اسپم ها در کسب و کار اینترنتی تا استراتژی های مدیریتی برای کسب و کار خود زیرا آنها متوجه اهمیت شهرت کسب و کار در اینترنت شده اند. در واقع شاید میتوان گفت که اکثر افرادی که امروزه به صورت آنلاین کار میکنند ، به دنبال آشنایی با استراتژی های مدیریتی مناسب برای کسب و کارشان میباشند به همین دلیل  ما در این مقاله به اصلی ترین استراتژی های کسب و کارهای آنلاین میپردازیم.


بهبود فرآیندهای تجاری
هنگامی که استراتژی سازمان بر بهبود فرآیند های تجاری متمرکز است ، نقش استراتژی کسب و کار الکترونیکی باید بر کاهش هزینه ها و افزایش سرعت فرآیند های کسب و کار متمرکز باشد تا سازمان را به اهداف استراتژی خود نزدیک کند. در واقع این استراتژی به دنبال سود کمتر و مشتری بیشتر میباشد به همین دلیل هزینه های دریافتی کمتر از میانگین بازار بوده و به طبع آن میزان سفارشات بیشتر از رقبا.

ارتقای نو آوری
در این حالت استراتژی کسب و کار استفاده از فناوری برای خلق محصولات و خدمات جدید است . تشکیل پروفایل مشتری ، ارتباط بهتر با مشتری و اظهار نظر راحت تر مشتری درباره محصول از ابزارهایی است که به واسطه آن میتوان از طریق کسب و کار الکترونیکی به بهود ، نو آوری و تولید محصولات و خدمات جدید دست یافت. در این حالت وجود اطلاعات بیشتر و قرار داشتن در جریان تحول نظرات و نگرش های مشتریان به صورت بهنگام پتانسیل بسیار خوبی برای نوآوری در محصولات ایجاد میکند به همین دلیل یکی از پیشنهاد هایی که برای استفاده از فناوری اطلاعات در راستای توسعه نوآوری میشود ، ایجاد محصولات جدید است.

ارتباط بهتر با عرضه کننده و مشتری
این استراتژی برای تقویت ارتباط با عرضه کنندگان و مشتریان میباشد. در این حالت استراتژی بر بهبود کیفیت ، کیفیت محصولات ، مدیریت روابط با مشتری و مدیریت زنجیره عرضه متمرکز است. در واقع استراتژی کسب و کار الکترونیکی در این حالت به گونه ای است که با به اشتراک گذاشتن هزینه ها ، به اشتراک گذاشتن اطلاعات ، فعالیت های تبلیغاتی مشترک و برخی دیگر از ابزارهای بهبود تجاری زنجیره عرضه را یکپارچه و روابط با مشتریان را تقویت میکند

کارهای ساق دوش در جشن حنابندان

 وظایف ساق دوش در مراسم عروسی

 مسئولیت های ساقدوش در مراسم عروسی :انتخاب ساقدوش

برای عروس خانم و شاداماد از نکاتی می باشد که می بایست در برگزاری مراسم حنابندان به آن تمرکز داشت.

 برای اینکه ساقدوش عروس خانم یا ساق دوش شاداماد باشید می باید با مسئولیت های

ساقدوش در جشن حنابندان آشنایی داشته باشید. کلمه ی ساقدوش ریشه درتاریخ ملت آذربایجان ایران می داردد و عموما واژه ی سولدوش نیز به همراه آن امده . ساقدوش و سولدوش دو مردی هستند

که رابطه ی خویشاوندی نزدیکی ( مثل برادر ) نسبت به داماد دارند و در مراسم عروسی سمت راست و چپ او ایستاده و او را در طول مراسم عروسی همراهی می کنند . اما در فرهنگ غربی این موضوع کمی متفاوت است و عروس ها هم ساقدوش دارند که قوانین خاصی برای این موضوع باید رعایت شود . اگر دوست دارید ساقدوش داشته باشید باید بدانید که معمولا دختر خانم ها و آقا پسرهایی که مجرد باشند می توانند ساقدوش عروس و داماد شوند . در ادامه به تعدادی از وظایف و خط قرمز های همراهان ساقدوش ها خواهیم پرداخت.


کادو فراموش نشود

حتی اگر به عنوان همراه ساقدوش نیز وارد مهمانی می شوید باز هم مهمان هستید و عروس داماد برای بودن شما در مراسم هزینه کرده اند. پس بهتر است این هزینه و امکان حضور را با هدیه ای و یا سبد گلی پاسخ دهید.

 

گوشی خود را سایلنت کنید

به عنوان همراه ساقدوش معمولا در قسمت های مهم عروسی نیز حضور دارید . پس دقت کنید که در طی مراسم هایی مانند عقد گوشی خود را سایلنت نمایید. صدای پیامک و یا حتی صحبت کردن شما نسبت به دیگر مهمانها زشتتر دیده می شود.

 

به هیچ وجه به عروس درباره مشکلات به وجود آمده چیزی نگویید.

عروس در روز های آخر و به خصوص در روز عروسی با لیستی بلند بالا از مسائل و کارهایی که باید انجام دهد روبروست و مشکلاتی از قبیل لباس های ساقدوش ها و نبودن یکی از آنها سر موقع مسائلی است که خودتان باید حل کنید و به خاطر داشته باشید که باید تحت هر شرایطی حل شوند

 

تحت هر شرایطی باید خوش اخلاق و پر انرژی باشید.

یکی از مهمترین وظایف شما ایجاد فضایی دوستانه و آرام برای عروس است بنابراین هرگونه مشکل، بداخلاقی، ناراحتی و یا درگیری را باید از دید عروس مخفی نگه دارید و از برخورد تند عروس ناراحت نشوید.

با توجه به فشارهای روز عروسی حتی بین صمیمی ترین دوستان که سالهاست با یکدیگر بحث و جدل نداشته اند ممکن است اختلافی به وجود آید. مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که حرفها را جدی نگرفته و آنها را شخصی برداشت نکنید.

 

سه رنگ رژ لب که هر بانویی می بایست دارا باشد

3 پینک رژ لب که هر خانمی می بایست دارا باشد


به گفته ی یک مقاله نویس مدلینگ لازم است بگم برق لبی از مجبوب‌ ترین لوازم زیباسازی هستند. خبر عالی برای افراد بانوان اینکه این 3 پینکپرنگ به هر خانمی می‌آید بنابراین بطورقطع آن را در لوازم آرایش خود داشته باشید.

جیل پیرکیا نویسنده‌ی women’s health در مورد 3 رنگ برق لب که به هر زنی می‌آید می گوید.
به عنوان یک مقاله نویس مدلینگ لازم است بگم ماتیک از مجبوب‌ ترین ابزار آرایشی می باشند. خبر خوب برای شما اینکه این سه رنگ به هر خانمی می‌آید بنابراین حتما آن را در لوازم آرایش خود داشته باشید.

رنگ خامه‌ای خنثی :

رژ لب,برق لب ,لوازم آرایشی

این رنگ یکی از رنگ‌های متداولی است که همیشه توصیه می‌کنم. همچنین این نوع رژ به چشمان مشکی نیز خیلی می‌آید و از این رو من همیشه از آن استفاده می‌کنم.

قرمز مات :

رژ لب,برق لب ,لوازم آرایشی

اگر قرار باشد تنها از یک لوازم آرایشی استفاده کنی آن باید یک رژ لب روشن باشد. رنگ قرمز رژ لب حتی اگر آرایش دیگری نداشته باشید به صورتتان شادابی می‌بخشد.

رنگ توتی براق:

رژ لب,برق لب ,لوازم آرایشی

یکی دیگر از رنگهایی که هر خانمی باید داشته باشد یک رژ لب به رنگ توتی براق است. این رنگ رژ لب پوست شما را بازتر نشان می دهد.

روش های مدیریتی تجارت اینترنتی

توصیه های کنترلی در کسب و کار الکترونیک


توصیه های مدیریتی کسب و کار اینترنتی


اکثر از افرادی که به سوی تجارتهای الکترونیک می روند

ریکاوری-اطلاعات-و-آموزش-تعمیرات-هارد

 

ریکاوری-اطلاعات-و-آموزش-تعمیرات-هارد
ریکاوری-اطلاعات-و-آموزش-تعمیرات-هارد

روخوانی و بازنویسی از رویه زیری لایه 3 . جلورفتن این دسته ها سیستمیک است.
تعریف چند اصطلاح :
Data rate : میزان اطلاعاتی که درزمان 1 ثانیه از هارد لود و یا در هارد نوشته می شود.
زمان جستجو : عبارت است از تایمی که همراه با هد

برای پیدا کردن پاکت اختصاصمی دهد.
BUFFER : فضایی که داده بعد از خواندن در آن قرار می گیرد تا در صورت نیاز دوباره از آنجا خوانده شود. ( برای بالا بردن سرعت انتقال )
سرعت دورانی(SPINDLE) : سرعت گردش سیلندر ها تقسیم بر ثانیه.
آموزش تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات به چه صورت است:

دیسک سخت یاهمان هارد دیسک بعنوان یک جا ومکان به منظور سیو سازی داده ها یا یک جایگاه دایمی برای نگهداری اطلاعات مورد  استفاده می گیرد. در اصطلاح خودمانی و محاوره ای به دیسک سخت هارد می گوییم

این مقاله به توضیحاتی مفصل در مورد آموزش تعمیرات هارد می پردازد وهدف آن افزایش آگاهی شما در این زمینه می باشد.

. Hard یک حافظة دائمی است که تمام اطلاعاتی که در کامپیوتر دیده می‌شود روی آن ذخیره شده‌است. گفتنی است که دیسکها، صفحات گرد مغناطیسی هستند که روی آنها Track یا شیارهای هم‌مرکزی وجوددارد. عمدتا جنس این صفحات از آلومینیوم است و به آنها سیلندر

(cylinder) هم گفته می شود. شیارها به بخشهایی تقسیم شده‌اند که به آنها Sector می‌گویند. هد (Head) ابزار خواندن و نوشتن اطلاعات از سیلندر های هارد می باشد و عمدتا هارد ها دارای 3 سیلندر و 6 هد که با 4 دسته نگهداری می شود کار می کند . به این صورت که

لایه اول یک دسته با یک هد دارد برای خواندن و نوشتن از لایه رویی سیلندر اول در یک لایه پایین تر یک دسته با دو هد وجود دارد برای خواندن و نوشتن از لایه پشت سیلندر اول و رویه سیلندر دوم . دسته بعدی هم به این صورت است و در آخر هم یک دسته و یک هد برای

این مقاله به توضیحاتی مفصل در مورد آموزش تعمیرات هارد می پردازد وهدف آن افزایش آگاهی شما در این زمینه می باشد.

روخوانی و بازنویسی از روش زیری لایه سه. جلورفتن این دسته ها سیستمیک است.
تعریف چند کلمه کلیدی :
نرخ انتقال : مقدار داده ای که درمدت یک ثانیه از هارد لود و یا در آن نوشته می شود.
زمان جستجو : عبارت است از تایمی که همراه با هد

برای پیدا کردن داده ها اختصاصمی دهد.
BUFFER : فضایی که داده بعد از خواندن در آن قرار می گیرد تا در صورت نیاز دوباره از آنجا خوانده شود. ( برای بالا بردن سرعت انتقال )
سرعت دورانی(SPINDLE) : سرعت گردش سیلندر ها تقسیم بر ثانیه.

این مقاله به توضیحاتی مفصل در مورد آموزش تعمیرات هارد می پردازد وهدف آن افزایش آگاهی شما در این زمینه می باشد.
تاریخچه :