فرانک

فرانک

فرانک

فرانک

همه چیز درباره اتریش و دریافت اقامت این کشور از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به اتریش و شرایط اقامت این کشور ازراه ازدواج



برای مهاجرت به اتریش میتوان از طریق  اخذ تابعیت از طریق ازدواج در این کشور اقدام کرد.

درباره کشور اتریش

اتریش با نام رسمی جمهوری اتریش کشوری در مرکز اروپا، محصور در خشکی با ۸۵۵/ ۸۳ کیلومتر مربع وسعت و بر پایهٔ آخرین سرشماری صورت‌ گرفته در سال ۲۰۱۱ در این کشور دارای ۶۳۸/۴۱۶/۸ نفر جمعیت است. پایتخت و بزرگترین شهر اتریش وین است.

اتریش از شمال با آلمان و جمهوری چک، از شرق با اسلواکی و مجارستان هم مرز است. هم‌چنین از جنوب به ایتالیا و اسلونی و از غرب به سوئیس و لیخنشتاین محدود می‌شود. زبان مادری اکثریت مردم اتریش بایرنی گویشی از شاخه آلمانی علیا از خانواده زبان‌های ژرمنی است و زبان رسمی آن آلمانی است.

در کنار آلمانی اقلیتی از مردم به زبان‌های کروات، اسلوونیایی و مجارستانی نیز صحبت می‌کنند.اتریش یکی از ثروتمندترین کشورها در سطح جهان است و از منظر شاخص توسعهٔ انسانی که پایه‌ای است برای سنجیدن ۳ معیار زندگی طولانی و سالم، دسترسی به دانش و سطح زندگی مناسب و با کیفیت، اتریش در رتبهٔ ۱۸ جهان است. ساختار سیاسی اتریش به صورت پارلمانی، دمکراسی نیابتی و متشکل از ۹ ایالت فدرال است. اتریش دارای آب و هوای کوهستانی با متوسط درجه حرارت ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتیگراد در تابستان و تقریباً ۰ درجه سانتیگراد در زمستان است.

اتریش از اعضای سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا و مؤسس سازمان همکاری توسعهٔ اقتصادی است. هم‌چنین از سال ۱۹۹۵ توافقنامهٔ شینگن را امضا نموده و ازسال ۱۹۹۹ واحد پول یورو را پذیرفته است.

 تحصیل در اتریش

تحصیل در دانشگاه‌های اتریش برای دانشجویان خارجی تقریباً رایگان است. هزینهٔ تحصیل در دانشگاه‌های این کشور برای تمامی مقاطع هر ترم ۳۸۰ تا ۷۵۰ یورو است. امکان اخذ پذیرش با مدارک دیپلم و فوق دیپلم از دانشگاه اتریش وجود ندارد و فرد متقاضی می‌بایست مدرکی دال بر قبولی در کنکور دانشگاه (سراسری یا آزاد ایران) در رشته موردنظر یا کشوری که مدرک آن مورد تأیید دانشگاه‌های اتریش باشد، ارائه نماید. هم‌چنین اخذ گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه مبدأ یا گواهی عدم منع تحصیل در مقطع مورد نظر پیش‌شرط  درخواست پذیرش است. زبان ملی و تدریس در کشور اتریش آلمانی است با این وجود برخی از دانشگاه‌های خصوصی و برخی دانشگاه‌ها در دورهٔ دکتری امکان تدریس به زبان انگلیسی را فراهم کرده‌اند. دانشجویان خارجی جهت اخذ پذیرش الزامی به داشتن مدرک زبان آلمانی (B2) ندارند چه این‌که دانشجو می‌تواند پس از اخذ پذیرش در یک بازهٔ زمانی یک تا دو ساله دوره‌های زبانی را در کشور مربوطه طی کند و پس از موفقیت در آزمون EPD   به تحصیل بپردازد. هزینهٔ هر سه ترم دورهٔ زبان ۴۱۰ یورو می‌باشد. اتریش از دیرباز جایگاه بلند عرصهٔ تمدن، موسیقی، هنر و معماری در سرتاسر جهان است لذا در همین راستا تحصیل در دانشکده‌‌های هنرهای عالی و اخذ پذیرش در برخی از رشته‌ها مانند معماری، مامایی، پزشکی، اقتصاد، روان‌شناسی  و مدیریت نیازمند شرکت در آزمون کتبی و مصاحبه حضوری است.

از مزایای کشور اتریش این است که دانشجوی خارجی در حین تحصیل به صورت پاره وقت حق کار قانونی دارد  و بعد از اتمام تحصیل به واسطه دریافت کارت قرمز سفید قرمز اجازهٔ یک سال اقامت در کشور اتریش  جهت یافتن شغل را نیز دارد. چنانچه فرد موفق به یافتن شغل شود بعد از ۲ سال کار به همراه پرداخت بیمه و مالیات می‌تواند اقامت دائم داشته باشد. هم‌چنین دانشجو متقاضی از همان ابتدا می‌تواند همسر و فرزند زیر ۱۷ سال و ۶ ماه، تقاضای ویزای همراه  دهد تا به صورت هم‌زمان وارد کشور اتریش شوند.

 هزینهٔ زندگی

هزینهٔ زندگی در اتریش بسته به سبک زندگی افراد متفاوت می‌باشد اما به طور متوسط ماهانه از ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو است. هزینه خوابگاه در اتریش (به طور معمول از ترم دوم یا سوم به بعد امکان‌پذیر است) ۲۰۰ تا ۳۵۰ یورو است و هزینهٔ اجارهٔ یک آپارتمان ۵۰ متری در بهترین نقطهٔ وین ماهانه ۶۵۰ یورو و خارج از وین ماهانه ۵۵۰ یورو می‌باشد.

 مدارک لازم جهت اخذ پذیرش

مهلت تقاضانامه برای درخواست ترم تابستان اول فوریه و برای ترم زمستان اول سپتامبر است. در رشته‌هایی که شرکت در آزمون ورودی لازمهٔ گرفتن پذیرش است دانشجو مهلت دارد تا ۶ ماه پیش از آغاز شروع ترم تحصیلی فرم تقاضا برای آزمون ورودی را پر نماید. مهم‌ترین شرط در گرفتن پذیرش، قبولی در همان رشته در یکی از دانشگاه‌های ایران و داشتن گواهی اشتغال به تحصیل یا گواهی عدم منع تحصیل در مقطع موردنظر است. برای مقطع لیسانس به طور معمول ریز نمرات دبیرستان، مدرک دیپلم و ریز نمرات آن، مدرک پیش‌دانشگاهی و ریزنمرات پیش‌دانشگاهی و برای مقطع فوق لیسانس علاوه بر اصل و ترجمهٔ مدارک تحصیلی سال‌های قبل (دیپلم- پیش دانشگاهی- لیسانس) یک رزومه تحصیلی و کاری از فرد مورد نیاز است.

 دانشگاه وین

دانشگاه وین دانشگاهی است دولتی که در شهر وین اتریش قرار دارد و از شهرت بسیار خوب و قدمت زیادی در سطح اروپا و جهان برخوردار است. در این دانشگاه بیش از ۱۸۸ رشتهٔ علمی تدریس می‌شود. برخی از برندگان جایزه نوبل از اساتید و فارغ‌التحصیلان این دانشگاه هستند. بر طبق QS world university ranking 2013 رتبه این دانشگاه در سال ۲۰۱۳ ردهٔ ۱۵۸ جهان است.

ثبت شرکت و سرمایه گذاری یکی از راه های خوب برای گرفتن  اقامت اتریش وگرفتن پاسپورت این کشور است.

 اقامت استرالیا -مهاجرت به استرالیا - مهاجرت 

شرایط و مراحل آن ویزای کشور سوئدبرای پزشکان

اطلاعاتی راجب ویزای توریستی کشور سوئدبرای پزشکان

کسانی ک قصدمهاجرت به سوئد را دارند ،در ادامه راههای امکان  تحصیل در سوئد توضیح داده شده است.


رَوادید یا ویزا (به انگلیسی: visa) به مدرکی گفته می‌شود که می‌تواند به اشخاصی اعطا گردد که درخواست اخذ اجازه برای گذر از جایی یا ورود به آن را دارند. معمولاً روادید بصورت برچسب یا مهر بر روی کاغذهای مربوطه در سند هویتی اشخاص، چسبانده یا زده می‌شود.

ویزای شینگن مجوزی است که با داشتن آن می‌توان در مدت کوتاهی به سوئد و سایر کشورهای عضو پیمان شینگن سفر کرد. این ویزا می‌تواند به منظور ملاقات اقوام و دوستان، سفر توریستی، حضور در کنفرانس و یا بازدید کاری باشد. کلیه شهروندان خارج اروپا برای سفر به سوئد به ویزا نیاز دارند.
 
موارد عمومی برای دریافت هر نوع از ویزا در سوئد عبارت است از:

  - پاسپورت معتبر که حداقل 3 ماه به انقضای آن باقی‌مانده باشد.

  - پول کافی برای زندگی و مسافرت برگشت به کشور خود.(کشور سوئد این مبلغ را 40 یورو معادل 370 کرون برای هر روز در نظر گرفته است.) البته این مبلغ در صورتی که فرد در منزل اقوام خود در سوئد اقامت داشته باشد و یا برخی عوامل دیگر قابل کاهش است.

  - بیمه مسافرتی

 سوالات ضروری که هنگام درخواست ویزا باید به آنها پاسخ دهید:

   *چرا می‌خواهید از سوئد بازدید کنید؟

   *چه مدت مایل به ماندن در سوئد هستید؟

   *هزینه‌های سفر شما چگونه تامین خواهد شد؟

   *چه پاسپورتی دارید و چه مدت معتبر است؟

   *پس از بازدید از سوئد به کدام کشور سفر خواهید کرد؟

   *آیا شما اجازه سفر به کشور مقصد (پس از خروج از سوئد) را دارید؟

 انواع ویزای کوتاه مدت

   ویزای بازدید اقوام و دوستان

   بازدید کنفرانس و کاری

   بازدید جهت درمان پزشکی

 بازدید کنفرانس و کاری

برای درخواست ویزای بازدید کنفرانس، شرکت مربوطه یا مرجعی که کنفرانس را برقرار می کند باید دعوتنامه(نامه) مربوط به کنفرانس و یا جلسه(مصاحبه) کاری را برای شخص ارسال کند. دعوتنامه باید حاوی اطلاعاتی در مورد متقاضی باشد:

   مشخصات فردی

   علت دیدار از سوئد

   مدت زمان بازدید از سوئد

   چه کسی تامین هزینه‌های متقاضی را در سوئد برعهده خواهد داشت

 سفر به منظور درمان پزشکی

اگر هدف از سفر به سوئد درمان پزشکی است باید فرم ویژه‌ای موسوم به برگ ضمیمه “سی” نیز تکمیل شده و همراه درخواست ویزا تحویل سفارت شود. همچنین یک گواهی پزشکی نیز باید از سوئد ارائه شود که نشان دهد چه زمانی قرار است متقاضی در سوئد تحت درمان پزشکی قرار گیرد و چه درمانی قرار است انجام گیرد. به‌علاوه باید یک گواهی پزشکی صادره از کشور محل سکونت ارائه شود که نشان دهد شخص متقاضی نمی‌تواند در آن کشور تحت درمان مذکور قرار گیرد.همچنین باید نشان داده شود برای درمان گفته شده و مراقبت‌های احتمالی پس از آن در سوئد سپرده مالی وجود دارد.

 هزینه صدور ویزا

تسلیم تقاضای ویزا به یک کنسولگری یا سفارت سوئد برای اغلب متقاضایان 60 یورو (حدود 550 کرون سوئد) هزینه دارد. این مبلغ در صورت عدم دریافت ویزا مسترد نخواهد شد.

افراد مبری از پرداخت هزینه

افراد زیر بطور کامل از پرداخت هزینه معاف هستند:

– کودکان کمتر از شش سال

– دانش آموزان, دانشجویان و دانشجویان محقق (محققان بشرط آنکه هدف آنها از سفر انجام تحقیقات علمی باشد. همچنین آموزگارانی که با آنها همراه هستند مشروط بر آنکه هدف از سفر آنان تحصیل یا آموزش باشد)

– خویشاوندان یک تبعه کشورهای اتحادیه اروپا به اضافه نروژ، ایسلند، لیختن اشتاین و سوئیس نیز از پرداخت هر گونه هزینه برای تقاضای ویزای خود معاف هستند. این متقاضیان باید نوعی گواهی مبنی بر اثبات پیوند زناشویی یا قرابت خانوادگی ارائه کنند. افراد زیر بعنوان خویشاوند محسوب می شوند:

  زوج, زوجه و همزی
  فرزندان کمتر از 21 سال یا فرزندان بزرگتری که برای تامین معاش وابسته به والدین خود هستند
  والدینی که از لحاظ مالی به فرزندان خود در سوئد وابسته هستند
 
مرجع تصمیم گیرنده در مورد ویزا



در اغلب موارد نمایندگی سوئد در خارج از کشور پس از انجام کنترل‌هایی با سایر کشورهای منطقه شینگن تصمیم گیری می کند. اگر نمایندگی سوئد در خارج از کشور در مورد تصمیم گیری در مورد تقاضانامه نامطمئن باشد آن را برای اتخاذ تصمیم به اداره مهاجرت در سوئد خواهد فرستاد.

مدت زمان صدور ویزا

زمان صدور ویزا معمولا دو هفته است ولی سفارت سوئد در هر کشور بسته به فشار کاری و دیگر مسائل ممکن است متفاوت باشد. اداره مهاجرت توصیه می‌کند جهت اطمینان از دریافت به موقع ویزا باید درخواست، حداقل دو ماه قبل از سفر به سفارت و یا کنسولگری سوئد ارائه شود. طی تعطیلات تابستانی و از ماه جولای تا آگوست این مدت ممکن است طولانی‌تر باشد.

تمدید ویزا

اداره مهاجرت به جای تمدید ویزا، اجازه اقامت جدید برای دیدار از خویشاوندان صادر می‌کند که هزینه آن 1000 کرون برای بزرگسال و 500 کرون برای کودکان زیر 18 سال است.

شکایت از تصمیم رد تقاضای ویزا

فقط خویشاوندان یک تبعه اتحادیه اروپا و همچنین خویشاوندان یک تبعه منطقه همکاری‌های اقتصادی اروپا (ئی اس اس) به اضافه سوئیس می توانند نسبت به رد درخواست ویزا به اداره مهاجرت اعتراض کنند و فقط تصمیم صادره از سوی اداره مهاجرت قابل اعتراض است. اعتراضنامه توسط دادگاه مهاجرت مورد رسیدگی قرار می گیرد. افراد مشروح زیر خویشاوند محسوب می شوند:

   زوج, زوجه و همزی
   فرزندان کمتر از 21 سال یا فرزندان بزرگتری که برای تامین معاش وابسته به والدین خود هستند
   والدینی که از لحاظ مالی به فرزندان خود در سوئد وابسته هستند
سایر افراد نمی توانند نسبت به رد درخواست ویزا اعتراض کنند. تنها راه این است که تقاضای جدیدی را ارائه کنند.


 

 مهاجرت - اقامت استرالیا - اقامت استرالیا 

فروش سربازی درسال 95 صحت ندارد

عنوان:نحوه لباس پوشیدن افراد موفق

 


روز ملی بوشهر در واقع سالروز تاسیس مدرسه سعادت در بوشهر می باشد. روز ملی بوشهر در هجدهم اسفندماه گرامی داشته می شود. بیشتر مردم بوشهر به زبان فارسی با لهجه محلی تکلم می‌کنند. بندر امروزی بوشهر را نادرشاه افشار در ۱۷۳۶ میلادی رونق دوباره بخشید.
روز ملی بوشهر
18 اسفند سالروز تأسیس مدرسه سعادت در بوشهر، به عنوان روز ملی بوشهر نامگذاری شده است.
 
مدرسه سعادت، منشأ انتخاب روز ملی بوشهر
مدرسه سعادت بوشهر در سال ۱۳۱۷ هجری قمری مطابق با ۱۲۷۸ هجری شمسی تاسیس شد، در دوره قاجار که تحولات مدرسه‌سازی و تحولات نوین آموزشی در حال اتفاق بود، شیخ محمدحسین و عبدالکریم سعادت دو برادری که اصالتا اهل کازرون بودند به بوشهر آمده و مدرسه سعادت را بنا کردند.




مدرسه سعادت تا سال ۱۳۲۵ هجری قمری منشا خدمات نوین آموزشی نه تنها در بوشهر و حوزه خلیج فارس بلکه در نجف، کاظمین و بحرین هم بوده به طوری که معلمان این مدرسه برای تدریس به شهرهای بندرلنگه، اهواز، بهبهان هم رفته و مدرسه جدید تاسیس کردند.  در مدرسه سعادت بوشهر علما و شخصیت‌های برجسته‌ای تحصیل کردند و افراد فرهیخته‌ای از این مدرسه فارغ‌التحصیل شدند. در واقع روز تاسیس مدرسه سعادت به عنوان روز ملی بوشهر انتخاب شده است چراکه مدرسه تاریخی سعادت، مادر مدارس جنوب ایران است.
 
 روز ملی بوشهر,روز بوشهر,سالروز تاسیس مدرسه سعادت و روز ملی بوشهر

سالروز تاسیس مدرسه سعادت روز ملی بوشهر نامگذاری شده است
 
پیشینه شهر بوشهر
نام بوشهر در کتاب‌ها و اسناد تاریخی، تحت نام‌های مختلفی نظیر «رام اردشیر»، «ابوشهر»، «بُخت اردشیر»، «لیان» و «ریشهر» به ثبت رسیده‌است.
بنای بوشهر را به اردشیر ساسانی نسبت داده‌اند. در کارنامه اردشیر بابکان به وجود بندری به نام بُخت اردشیر اشاره شده که در کنار مدارک دیگر نشان دهنده اهمیت خلیج فارس برای شاهان آغازین ساسانی است. اهمیت این بندر چنان بود که بُخت اردشیر با جاده‌ای به کازرون و شیراز وصل می‌شد و از آن کالاهای صادراتی به مناطق دیگر حمل می‌شدند. ولی بوشهر کنونی که تاریخچه ۳۰۰ ساله دارد را «ابومهیری» پسر شیخ ناصرخان آل مذکور (ناخدا باشی کشتی‌های نادرشاه و بنیان‌گذار خاندان آل مذکور) در سال هزاروصدوپنجاه قمری (۱۱۱۴ش/ ۱۷۳۵م) پایه‌گذاری کرد، علت تاسیس این شهر به دلیل این بود که نادر شاه می‌خواست بندری در جنوب بسازد و همچنین نیروی دریایی را تاسیس کند.
 
بندر بوشهر چنان پر رونق شد که به عنوان رقیب بزرگی برای بندر بصره به حساب می‌آمد. این شکوفایی تجاری تا آنجا پیشرفت که «حاج محمد شفیع» اجازه چاپ و نشر اسکناس رایج بوشهر را به دست آورد و این امتیاز تا برقراری بانک شاهی، در بوشهر باقی بود.
 
بندر بوشهر از اولین مراکزی بود که دارای صنعت چاپ سنگی شد و همچنین بعدها در صنعت یخ سازی و برق پیشرو بود، مردم این شهر از اولین مردمان ایران بودند که با نشریات و مجلات آشنا شدند از اولین نشریات بوشهر می‌توان به روزنامه‌های مظفری. خلیج ایران و ندای جنوب اشاره کرد، همچنین به دلیل رونق و موقعیت خاص اولین نمایندگی‌های شرکتهای تجاری و کنسولگری دولت‌های خارجی از جمله بریتانیا، آلمان و روسیه و امپراطوری عثمانی در شهر بوشهر دایر شد ولی این رونق با توسعه راه آهن به خرمشهر منتقل شد.







اجرای دوره های آموزش تعمیر هارد با بیشترین حد یادگیری در مشهور ترین آموزشگاه ها به روش فنی

آغاز دوره های آموزش ریکاوری اطلاعات هارد با بیشترین کیفیت در معروف ترین آموزشگاهها به روش فنی


موسسه پارسه دوره های بازیابی اطلاعات هارد  را با بهترین کیفیت در پیشرفته ترین آموزشگاه های خود برگزار می کند این دوره ها توسط حرفه ای ترین و مجرب ترین اساتید این حوضه آموزش داده می شود ، آموزش در این دوره ها به صورت فنی و تجربی بوده و علاوه بر این که پس از اتمام دوره به شما مدرکی معتبر ارائه می شود از لحاظ فنی و تجربی نیز کاملا قادر به بازیابی اطلاعات هارد ، ریکاوری اطلاعات هارد و تعمیرات هارد خواهید

بازیابی اطلاعات نرم افزاری هارد

برای این روش ریکاوری, نرم افزار های زیادی طراحی شده است. اینترنت پر از انواع برنامه های نرم افزاری برای برگرداندن اطلاعات می باشد. هر نرم افزار نقاط قوت و ضعف خودش را دارد که باید آنها را بدانید و برای بکار بردن نرم افزار های ریکاوری اطلاعات حتما باید نکات مهمی را رعایت کنید.

    آگاهی کامل به طرز کار نرم افزار بازیابی اطلاعات داشته باشید.
    اطلاعات ریکاوری شده را بهیچ عنوان داخل خود هارد نریزید.
    بهترین برنامه ریکاوری اطلاعات PC3000 روسیه می باشد.
    اگر هارد یا فلش پیغام فرمت می دهد به هیچ عنوان قبل از ریکاوری اطلاعات آنرا فرمت نکنید.
    در ریکاوری اطلاعات, درایو هارد حتما باید سالم باشد و هاردی که کند یا خراب یا بد سکتور دارد را زیر اسکن نرم افزار قرار ندهید.
    اگر پروسه ریکاوری اطلاعات زمان زیادی به طول انجامید و بسیار کند پیش رفت آن را از سیستم جدا کرده و به هارد فشار نیاورید.
    برای بازیابی اطلاعات بهیچ عنوان از نرم افزار های بد سکتور گیری و فرمت استفاده نکنید.





بازیابی اطلاعات سخت افزاری هاردریکاوری بازیابی اطلاعات هارد

وقتی هارد مشکل فیزیکی پیدا می کند دسترسی به سکتور های اطلاعات را از دست می دهد. برای دسترسی به اطلاعات باید قطعات مکانیکی الکترونیکی آن درست کار کند. اگر بورد یا هد یا موتور هارد سوخته باشند باید تعویض گردند.

اگر هر یک از قطعات مکانیکی هارد درست کار نکنند و خراب شده باشند باید تعویض گردند که به اصطلاح جراحی یا بازیابی اطلاعات سخت افزاری هارد می گویند.

برای این روش ریکاوری حتما باید به یکی از مراکز بازیابی اطلاعات مراجعه کنید و خود اقدام به باز کردن هارد نکنید ورود هوا به داخل سیلندر هارد باعث خرابی سطح دیسک و اطلاعات شما می شود.


وقتی فریمور هاردی خراب می شود هارد با تمام قطعات سالم خود نمی تواند راه اندازی شود و احتیاج است فریم ور آن به حالت قبل برگردد. تعمیرات فریمور هارد یکی از تخصص های حرفه ای در تعمیر و ریکاوری اطلاعات می باشد که در هر مدل هارد با یکدیگر فرق دارند.

ریکاوری اطلاعات میان افزاری همان فریم ور زدن هارد می باشد. برای ریکاوری اطلاعات به این روش احتیاج به دستگاه و برنامه های خاصی مانند Pc3000 و MRT می باشد.
اشتباهات رایج در ریکاوری و بازیابی اطلاعات

    فرمت کردن هارد قبل از ریکاوری که خیلی رایج است
    بد سکتور گیری قبل از ریکاوری اطلاعات
    ریختن اطلاعات ریکاوری شده داخل خود هارد (اوررایت شدن اطلاعات) از این گونه اشتباهات بسیار می شود
    زدن کد دیتکت به مدل هارد های سیگیت بدون بک آپ گیری مازول
    جابجا و تعویض و گم کردن بورد اصلی هارد
    باز کردن درپوش سیلندر هارد
    دوباره پارتیشن بندی و فرمت کردن هاردی که درایو های آن پریده است
    تعویض برد هارد با بورد یک مدل هارد دیگر






    عیب یابی اشتباه در مدل هارد سامسونگ که روشن نمی شوند

بازیابی اطلاعات هارد، ریکاوری هارد و تعمیرات هارد
خیلی از افراد فکر میکنند پیش از بازیابی اطلاعات باید هارد را فرمت کرد که روش بسیار اشتباهی می باشد مخصوصا اگر هارد سالم نباشد و در بعضی مواقع باعث از بین رفتن اطلاعات پوشه بندی می شوند

 

بد سکتور گیری قبل از ریکاوری اطلاعات هارد باعث می شود هارد کند تر و در نهایت غیر قابل شناسایی گردد و در بعضی مواقع اطلاعات از بین برود و یا بر اثر فشار روی هارد هد آن آسیب ببیند و در مواردی روی سطح دیسک خط بیفتد.

بدترین نوع اشتباه بازیابی اطلاعات اور رایت یا گم شدن بورد اصلی هارد می باشد که بیشتر مواقع هارد را غیر قابل تعمیر و ریکاوری میکند و باعث می شود اطلاعاتتان را برای همیشه از دست بدهید.

زدن کد با ترمینال در مدل هارد سیگیت توسط همکارانی که ابزار تخصصی ندارند در بیشتر مواقع باعث خرابی ماژول ترنسلیت هارد می گردد و دسترسی به سکتورها قطع و کل هارد مانند بدسکتور بنظر می رسد بازیابی اطلاعات این مورد هارد در بعضی مواقع بسیار سخت و غیر ممکن می باشد.

ورود هوا به داخل هارد باعث می شود اطلاعات هارد آسیب ببیند و نیاز به تعمیرات هارد داشته باشد.

بعد از پارتیشن بندی مجدد امکان ریکاوری بصورت پوشه بندی هست بشرط آنکه اطلاعات جدید داخل هارد ریخته نشود.

با وصل کردن بورد های مختلف روی سیلندر هارد امکان دارد آی سی پری آمپلی هد هارد بسوزد.

اگر فریم ور بورد هارد سامسونگ مشکل پیدا کند که بسیار مشهود است هارد روشن نمی شود و با تعویض بورد راه نمی افتد. مشکل در فریمور هارد است که با درست کردن آن, هارد با اطلاعات درست می شود. پس همکاران توجه کنند با مواجه با این مشکل, هارد را جراحی نکنند.
ریکاوری درایو هارد اکسترنال

نکات مهم در جراحی هارد

ذخیره و بازیابی دیتا دارای تکنیک های خاصی است که بدون ابزار آلات پیشرفته غیر ممکن می باشد. توصیه ما به همکاران عزیز در این امر این است که اگر می خواهید واقعا رتبه اول در ایران باشید باید مجهز به قوی ترین دستگاه های بازیابی و همچنین تخصص و تجربه استفاده کردن از آنها را داشته باشید و فقط الکی ادعای رتبه اول بودن نداشته باشید

شرکت های بازیابی توجه داشته باشند بهترین بودن در این شغل به حرف و تبلیغات نیست بلکه کار و تلاش و تجربه و زحمت و پشتکار می خواهد

آموزش بازیابی هارد بدون وسایل مخصوص آن امکان ندارد. شرط پیشرفت در این حوزه در مرحله اول داشتن دستگاه است و مشخصا بدون ابزار تخصصی, تجربه و مهارت معنی ندارد.



شرایط مهاجرت در کشوراسترلیا و حرفه های مورد احتیاج این کشور

 
عنوان : آشنایی با شهرهای مهم استرلیا برای مهاجرت به این کشور  با جدیدترین قوانین اقامت


کار در استرالیا و مشاغل مورد نیاز استرالیاThe Migration Occupations in Demand List) MODL) , لیستی از مشاغل مورد نیاز استرالیا می باشد, برای افرادی که قصد کار در استرالیا را به عنوان مهاجر دارند در نظر گرفته می شود.این لیست توسط وزارت آموزش و اشتغال دولت استرالیا (DEEWR) و با توجه به نیاز کارفرمایان تهیه می شود.این لیست که برای مهاجرین جویای کار در استرالیا منتشر می شود, سالیانه به طور متوسط دو بار بررسی می شود و این موضوع به دلیل امکان کمبود در یک شاخه کاری است.هرچند این موضوع به این معنا نیست که لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا سالی دو بار تغییر میکند.تغییرات لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا زمانی رخ می دهد که دولت استرالیا به دنبال تغییر روندی مهم در بازار کار باشد.در هر صورت ما به شما پیشنهاد میکنیم که قبل از اقدام برای کار در استرالیا و مهاجرت به این کشور, لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا را در سایت مهاجرت این کشور مطالعه نمایید.یکی از مزیت های ارزیابی در زمینه MODL علاوه بر دریافت امتیاز مربوطه، بنا به ادعای اداره مهاجرت در اولویت قرار گرفتن کار بررسی پرونده شما نسبت به پرونده های عادی می باشد.هرچند تجربه نشان داده که تفوت زیادی در این مورد وجود ندارد.

 در سال 2010 وزیر امور مهاجرت و شهروندی استرالیا سناتور اوانز,بر اساس بازنگری انجام شده بر لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا (MODL) اعلام کرد که این لیست توانایی لازم برای برآورده کردن نیاز بلند مدت و میان مدت متخصصین متقاضی کار در استرالیا را ندارد.بر این اساس و با اکثریت آرای شرکت کنندگان در نظر سنجی که نشان از عدم ضرورت وجود این لیست در حال حاظر, سناتور اوانز رای نهایی حذف لیست MODL را صادر کرد.کریس اوانز وزیر امور مهاجرت دولت اعلام کرد که دولت استرالیا قصد دارد تا لیست فعلی مشاغل تخصصی SOL را در نیمه دوم سال 2010  با لیست هدفمندتری که در راستای تامین نیاز میان مدت تا بلندمدت متخصصین مورد تقاضا بازار کار استرالیا باشد جایگزین نماید .

 

لیست MODL بسیاری از متقاضیان مهاجرت به استرالیا را که با کمبود امتیاز روبرو بودند قادر می ساخت تا با موفقیت به استرالیا مهاجرت کنند.پس از حذف این لیست، بسیاری از متقاضیان مهاجرت به استرالیا دیگر قادر به اخذ حد نصاب امتیاز برای ویزای اقامت استرالیا نیستند، و به ناچار باید از بهره گیری از گزینه اسپانسر شیپی حداقل امتیاز برای مهاجرت را کسب کنند.

 

مشاغل استرالیا



اسپانسر شیپی به ۳ طریق برای ویزای اقامت دائم امکان پذیر می باشد:

۱- کارفرما

۲- ایالتی

۳- خانواده

به طور معمول بسیاری از مهاجران ایرانی - مهاجرت به کانادا، اروپا یا آمریکا را مقصد نهایی خود قرار می دهند و دلیل آن سکونت درصد بیشتر ایرانیان مقیم خارج از کشور در کشورها یا قاره های نامبرده می باشد. از همین رو متقاضیان می توانند از قوانین اسپانسرشیپی برای مهاجرت به آن کشورها بهره ببرند.









 اما در مورد استرالیا چنین گزینه ای بسیار رایج نیست، به این دلیل که درصد کمتری از ایرانیان ساکن خارج از وطن در استرالیا ساکن هستند، بنابراین گزینه اسپانسرشیپی کارفرما و ایالتی رنگ بیشتری به خود می گیرند.استرالیا در حال حاضر به دلیل تنوع بسیار بالا (بیش از ۴۰۰ عنوان شغلی) در مشاغل استرالیا مورد نیاز آن کشور در بین بسیاری از متخخصان در تمام دنیا که از نعمت پایگاه خانواده بی بهره اند به عنوان یکی از مقاصد بسیار مهم به شمار می آید.


اما پس از حذف لیست MODL تحقق این رویا با کمی مشکل روبرو شد. از این پس متقاضیان برای کسب ۱۵ امتیاز از دست رفته لیست نیاز دارند نمره بالاتری در امتحان زبان انگلیسی، آیلتس کسب کنند یا به دنبال گرفتن موافقت کارفرما یا ایالت برای حمایت کردن آنان بیافتند.

این راه حل به نظر بسیار ساده می آید اما تا زمانی که متقاضی جویای حامی با روحیه بسیار بالا شروع به جستجوی کارفرما می کند. او خیلی زود متوجه این مسئله می شود که به دلیل تفاوت های فرهنگی، نا آشنایی با فن آوری اطلاعات و نداشتن تسلط بر زبان انگلیسی، علی الخصوص لهجه استرالیایی، قادر به برقراری ارتباط با کارفرما در استرالیا نمی باشد و با مشکلات عدیده برای جلب نظر کارفرما روبرو می شود.

اینجانب به شخصه شاهد درد و دل تعداد بسیار زیادی از متقاضیان با شکست مواجه شده مهاجرت به استرالیا بوده ام که با مراجعه به مراکز مجاز مشاوره شغلی و مهاجرتی تقاضای پیدا کردن کارفرما دارند.اما نکته ای که همه این هموطنان فراموش کرده اند، رکود اقتصادی جهانی و بالطبع درصد بالای بیکاری در کشورهای صنعتی ازجمله استرالیا می باشد. در زمان نگارش این متن من به جرات اظهار می کنم که نزدیک به ۱۰۰% کارفرمایان استرالیایی، فقط به افراد مقیم یا شهروندان آن کشور پیشنهاد کار می دهند.از همین رو چاره ای نمی ماند جز گرفتن حامی ایالتی.




مشاغل استرالیا



فلسفه حامی ایالتی براین مبناست که یکی از دولتهای محلی استرالیا به دلیل رقابتی که با دیگر ایالتها و شهرهای استرالیا در پیشرفت و اجرای پروژه های بزرگ صنعتی دارند نیاز به کسب متخصصان آماده به خدمت با حداقل آموزش دارند. آنها با توجه به نوع صنعت رایج در آن ایالت و تعداد پروژه های آماده و تعداد نیروی متخصص موجود در استرالیا تصمیم به این می گیرند که نیروی متخصص مورد نیاز خود را از خارج از استرالیا تامین نمایند.

مهاجر متخصص پس از دریافت حکم اسپانسرشیپی از ایالت با ۱۰۰ امتیاز برای مهاجرت به استرالیا واجد شرایط خواهد بود. متقاضیانی نیز که ۹۰ امتیاز برای مهاجرت به استرالیا کسب کرده بوده اند، پس از دریافت اسپانسرشیپی ۱۰ امتیاز به آنان تعلق خواهد گرفت و با ۱۰۰ امتیاز مجددا برای ویزای اقامت دائم استرالیا واجد شرایط خواهند شد.

اما تمامی شرایط اشاره شده در بالا در حال تغییر است. کارشناسان منابع انسانی در استرالیا معتقند که نحوه امتیاز بندی در حال حاضر بهینه نیست، به طوری که متقاضی اقامت دائم استرالیا که به تازگی از یکی از دانشگاه های استرالیا فارغ التحصیل شده است در سن ۲۴ سالگی بیشترین امتیاز را برای ویزای اقامت دائم استرالیا کسب می کند در جایی که یک متخصص با همان سطح تحصیلات یا بالاتر اما در سن نزدیک به ۴۰ سال از نظر لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا واجد شرایط برای مهاجرت نمی باشد کما اینکه مهارتهای او بسیار با ارزش تر از نفر اول می باشد.

در زمان نگارش این مقاله بسیاری از متقاضیان مهاجرت به استرالیا منتظر این تغییرات می باشد.

در جدول زیر پیش نویس مشاغل مورد نیاز در استرالیا را می توان دید. ما به شما اکیدا توصیه می کنیم که متقاضیان مهاجرت به استرالیا  مبنای خود را بر این لیست قرار ندهند زیرا این لیست نهایی نمی باشد.









پارسی     English 
حسابداران     Accountants
متخصصان آمار و ارقام و ریاضی دانان     Actuaries, mathematicians and statisticians
مراقبان افراد ناتوان و سالخورده     Aged and disabled carers
محققان علوم کشاورزی و جنگلداری     Agricultural and forestry scientists
متخخصان حمل و نقل هوایی     Air transport professionals
مکانیک دستگاه های خنک کننده مثل یخچال یا کولر     Air-conditioning and refrigeration mechanics
مهندس هواپیما     Aircraft maintenance engineers
متخصص بیهوشی     Anaesthetists
آرشیتکت یا طراح فضای سبز     Architects and landscape architects
ممیزی، مدیر دفتر (منشی ارشد) و خزانه دار شرکت های فرامرزی     Auditors, company secretaries and corporate treasurers
برقکار خودرو     Automotive electricians
سازندگان قایق های چوبی     Boat builders and shipwrights
معمار و بنا     Bricklayers and stonemasons
نجار و چوبکار     Carpenters and joiners
نقشه کش ساختمانی و صنعتی     Cartographers and surveyors
مهندس مواد یا شیمی     Chemical and materials engineers
مدیر مهد کودک یا کودکستان     Child care centre managers
دست ورز یا متخصص استخوان درمانی     Chiropractors and osteopaths
مهندسان و کمک مهندسان عمرانی و ساختمان سازی     Civil engineering draftspersons and technicians
مدیر پروژه های ساختمانی     Construction managers
متخصص بهداشت دهان و دندان و تکنسین های دندان     Dental hygienists, technicians and therapists
دندانپزشک     Dental practitioners
متخصص تغذیه     Dieticians
معلم پیش دبستانی     Early childhood (pre-primary school) teachers
تکنسین سامانه های توزیع برق     Electrical distribution trades workers
مهندس برق     Electrical engineers
برقکار     Electricians
مهندس الکترونیک     Electronics engineers
تعمیرکار لوازم الکترونیک     Electronics trades workers
مدیران مهندسی     Engineering managers
نرس     Enrolled and mothercraft nurses
کارگزاران مالی     Financial brokers
آنش نشان و آمبولانس چی     Fire and emergency workers
موزاییک یا سرامیک کار     Floor finishers
پزشک عمومی     Generalist medical practitioners
شیشه بر     Glaziers
مدیر مجموعه های سلامت اجتماعی     Health and welfare services managers
متخصص کامپیوتر و سامانه های ارتباط الکترونیک     ICT business and systems analysts
مدیران صنعتی، مکانیک و تولید     Industrial, mechanical and production engineers
متخصص داروهای داخلی     Internal medicine specialists
وکلا و متخصصان امور حقوقی     Judicial and other legal professionals
ارزیاب زمین     Land economists and valuers
متخصصان حمل و نقل دریایی     Marine transport professionals
متخصصان پرتونگاری     Medical imaging professionals
محققان داروهای آزمایشگاهیی     Medical laboratory scientists
تکنسین قالب کار     Metal casting, forging and finishing trades workers
معلم مقطع راهنمایی     Middle school teachers
مهندس معدن     Mining engineers
مکانیک خودرو     Motor mechanics
محقق و مدرس پرستاری     Nurse educators and researchers
مدیر پرستاری     Nurse managers
کمک نرس و پرستار شخصی     Nursing support and personal care workers
متخصصان کاردرمانی     Occupational therapists
ارتوپدیست و عینک ساز     Optometrists and orthoptists
مدیران آموزشی     Other education managers
نقاش ساختمان     Painting trades workers
صافکار و نقاش     Panel beaters
داروخانه چی     Pharmacists
فیزیوتراپ     Physiotherapists
گچ کار     Plasterers
لوله کش     Plumbers
متخصص درمان امراض پا     Podiatrists
فرز و تراشکار     Precision metal trades workers
معلم دبستان     Primary school teachers
روانشناس     Psychiatrists
روانپزشک     Psychologists
مدیر مدرسه     School principals
معلم راهنمایی و دبیرستان     Secondary school teachers
تابلو نویس تبلیغاتی     Sign writers
کارمند امور اجتماعی     Social workers
برنامه نویسان کامپیوتر     Software and applications programmers
مشاور حقوقی     Solicitors
معلم دانش آموزان مخصوص     Special education teachers
متخصصان گفتار درمانی     Speech professionals and audiologists
جراح     Surgeons
معلم زبان انگلیسی     Teachers of English to speakers of other languages
مهندس مخابرات     Telecommunications engineering professionals
تکنسین مخابرات     Telecommunications technical specialists
استاد دانشگاه و استادیار     University lecturers and tutors
طراح شهر و حومه     Urban and regional planners
نقاش خودرو     Vehicle painters
دامپزشک     Veterinarians
کاشی کار روکار     Wall and floor tilers
نجار، منبت کار و حرفه های مرتبط با چوب     Wood machinists and other wood trades workers



















































































 

مهاجرت به استرالیا - مهاجرت به استرالیا - گرفتن اقامت استرالیا