فرانک

فرانک

فرانک

فرانک

آموزش افزایش سرعت بالاآمدن وب سایت های جوملایی

 یاددهی افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

 یاددهی بالابردن اسپید بالاآمدن سایت های جوملایی

برای افزایش اسپید بالاآمدن وب سایت هایی که با جوملا نوشته شده

میباشند من روش هایی را تهیه کردم که در پایین این عبارت بیان میکنم .

مورد نخست :

اگر سایت تان از جی کوئری بهره نمی بره برای نمونه عناصر موتی ویتی و افکتی مثل اسلاید شو ها و ... دارانمی باشد نظر من پاک کردن موتولز جوملااست میباشد .


برای اینکار میتونید از پلاگین مخصوص اینکار استفاده کنید.پلاگینی که به شما این فرصت را می دهید در هر صفحه ای که می خواهید موتولز را غیر فعال کنید پلاگین غیر فعال کردن موتولز است . و قادرید از اینجا دانلود کنید .

گام دوم : کم حجم کردن تصاویر  و حذف تصاویری که به آنها نیاز ندارید. مقاله روش های کم حجم کردن تصاویر در طراحی سایت را بخوانید .

گام سوم : حذف افزونه ها و ابزارهایی که از سایتهای دیگر خونده میشن و باعث کندی سایت میشن مثل آمار گیر وبگذر و ... یا ابزارهای بلاگ . این ابزارک ها به شدت سرعت لود را کاهش می دهند . و چون گاها سرورهای خیلی قدرتمندی ندارند زمان زیادی نیاز دارند تا بتوانند خدمات دهند . و این سرعت لود شما را خیلی خیلی کند می کند .


 گام چهارم : استفاده از سرورهای ایران  و هاستهای خیلی خوب . هاست سریع و قوی که در افزایش سرعت سایت موثر است .همچنین اگر سرور شما در ایران باشد سرعت انتقال فایلها به علت کم شدن مسافت کمی کمتر می شود و سرعت لود سایت را افزایش می دهد.

گام پنجم :
حذف ماژول هایی که در صفحه اصلی نیاز نیستند .سرعت صفحه اول سایت خیلی مهم است چون این صفحه معمولا مهمترین صفحه شماست و بیشترین بازدید را دارد .

همچنین برای صفحات دیگر هم هرجا به ماژولی نیاز بود آنجا انتشار دهید .و از انتشار همه ماژول ها در همه صفحات خودداری کنید . مثلا ماژول آب و هوا در صفحه سفارشات نیاز نیست.


گام ششم : حذف کدهای اضافی : معمولا سی ام اس ها و سیستم های آماده کدهایی دارند که شما به آنها احتیاجی ندارید . اگر برنامه نویس ماهری هستید و میتوانید کدهای اضافی در سی ام اس مورد نظرتان را تشخیص بدید آنها را حذف کنید.

گام هفتم : فشرده سازی کدها .در جوملا می توانید با استفاده از تکنولوژی gzip  (جی زیپ )  به فشرده سازی کدها و کم کردن حجم سایت بپردازید . برای دریافت اطلاعات بیشتر مقاله آموزش فعال کردن تکنولوژی gzip را بخوانید .

گام آخر :  چک و بررسی : پس از انجام همه مراحل وقت بررسی سرعت سایت است. شما می توانید از سایتهای تست سرعت سایت برای بررسی استفاده کنید .به نظر من بهترینشون همین سایتی هست که من در زیر آدرسش را براتون گذاشتم .

این سایت همه فایلهای سایت شما که هنگام بارگذاری سایت لود می شوند را با زمان لود و حجمشون نشون میده . این سیستم کمک بزرگی میتونه به شما بکنه . اینجوری شما می فهمید چه فایلی زمان بیشتری برای لود از شما میگیره یا حجم زیادی داره .و میتونید نسبت به رفع مشکل اقدام کنید.

 

 کلام آخر : در اینجا این مساله را هم بگم . من با افرادی که میگن در بین سی ام اس ها جوملا نسبت به بقیه خیلی سنگینه را قبول ندارم. اگر بتونیم درست و حرفه ای از جوملا استفاده کنیم اتفاقا میشه سایتهای سبکی هم با اون طراحی کرد .

من خودم با جوملا 2.5 یک سایت داشتم که هم گرافیک نسبتا خوبی داشت و هم در آن تصویر وجود داشت و کل حجم این سایت در حدود 90 کیلوبایت بود .

سوی طراحان گوشی بهبه جهت صفحه ی منعطف

 جهت سازندگان موبایل بهجهت صفحه ی منعطف


سامسونگ با به بازارآوردن  تلفن همراه گلکسی نوت اج به شکل شیشه خمیده، استارتر سازندگان

نمایشگرهای خمیده در جهان است و از آن موقع تاکنون تولیدکنندگان  موبایل

 به ویژه چینی‌ها بدین سمت رفته اند.

 به گزارش خبرآنلاین، مدل‌های گلکسی اس 6 اج، اس 6 اج پلاس و امسال با اس 7 اج این حرکت توسط سامسونگ ادامه یافته است و سایرین دنباله‌رو شده‌اند که گوشی Xplay5 ساخت Vivo ازاین‌دست است.

گزارش‌ها حکایت از فروش نمایشگرها خمیده سامسونگ به شرکایی مانند شائومی دارد و گفته می‌شود گوشی شائومی می نوت2 با خمیدگی بیشتر به‌زودی راهی بازار می‌شود. از عمر گوشی می نوت شائومی نیز چند ماهی می‌گذرد که ظاهراً نمایشگر آن توسط سامسونگ تأمین‌شده است و ازآنجایی‌که شائومی درفروش این نوع گوشی در چین موفقیت زیادی داشته، روی این نوع نمایشگر تمرکز تجاری کرده است.

هوآوی دیگر سازنده چینی نیز ترغیب به ساخت و عرضه نمایشگرهای خمیده شده و پس از میت اس قرار است نسل بعدی سری «میت» را این‌گونه راهی بازار مصرف کند.

حقیقت جالب درمورد کمپانیمایکروسافت که تاکنون نشنیده‌اید

حقیقت جالب درمورد شرکتمایکروسافت که تابحال نشنیده‌اید

 چه دوست داشته باشید و چه نداشته باشید، محصولاتمایکروسافت همه‌جا دیده می شوند.

به نقل از خبرآنلاین، از استارتاپ داغ دهه 1970 تا تصرف دنیای آی تی در دهه 1990 و اکنون با مدیریت ساتیا نادلا

، شرکت مایکروسافت تمدن طولانی pc را به خود اختصاص داده می باشد.

ولی سؤال اینجاست که شما تا چه اندازه این شرکت را می‌شناسید؟

و برای جواب به این سؤال 18 فکت جالب درباره غول نرم‌افزاری دنیا را در زیر بخوانید:

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,مایکروسافت

 

شماره 13 - اولین ساعت هوشمند جهان را مایکروسافت با همکاری Timex بنام Datalink 150 ساختند.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,مایکروسافت

 

شماره 14 - در سال 1997 مایکروسافت با سرمایه‌گذاری 150 میلیون دلاری روی اپل، این کمپانی را از ورشکستگی و مرگ حتمی نجات داد.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,مایکروسافت

 

شماره 15 - مایکروسافت بسیاری از محصولات سخت‌افزاری مدرن را برای اولین بار خلق کرد اما به دلایل مختلف آن را دنبال نکرد. ماشین ترجمه هم‌زمان، تبلت و گجت‌های اینترنتی متصل به تلویزیون ازجمله آن‌ها بود. جالب است بدانید تبلت کار مایکروسافت بود که اینک از دستانش خارج‌شده و فقط خیلی دیر با سرفیس به میدان بازگشته است.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,مایکروسافت

 

شماره 16 - مایکروسافت کنسول گیم ایکس باکس/ Xbox را در سال 2001 رونمایی کرد. Xbox مخفف DirectX Box است و DirectX بسته نرم‌افزاری روی ویندوز است که گیم‌های ویندوزی روی آن اجرا می‌شود.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,مایکروسافت

 

شماره 17- در سال 1995 مایکروسافت Bob را عرضه کرد. «باب» نسخه منحصربه‌فردی از ویندوز برای مبتدیان به‌صورت خانه به خانه طراحی‌شده بود تا بتوانند به‌راحتی با آن کار کنند. این نسخه بعداً نابود شد و هرگز ظاهر نشد.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,مایکروسافت

 

شماره 18 - در سال 2010 مایکروسافت تأیید کرد که 23 میلیون نوشیدنی رایگان (شیر و آب پرتغال) هرسال میان کارمندان خود در کافه تریاهایش توزیع می‌کند.

ظاهر یک سایت بااهمیت تر است یا محتواوب سایت ؟

شکل یک سایت بااهمیت تر می باشد یا محتواوب سایت ؟

شکل یک سایت مهم تر می باشد یا محتوا آن ؟

احتمالا این پرسش یکی از مهمترین مسائلی باشد که مدیران یک کسب و کار

اینترنتی به آن فکر میکنند ، اینکه آیا بازدیدکنندگان سایت ، گرفتار شکل آن بشوند

و یااینکه جذب محتواان شوند؟

بسیاری از مدیران فروشگاه الکترونیکی درپی یافتن روش هایی برای گرفتن بازدید کننده بیشتر میباشند

 و در این میان ممکن است برخی از مدیران درهنگام ساخت وب سایت صرفا به جنبه های ظاهری ساختن وب سایت خود اهمیت داده و برخی دیگر صرفا به محتوای وب سایت خود اهمیت

 داده و به هیچ وجه به جنبه های ظاهری سایت خود اهمیت نمیدهند. به نظر شما آیا نحوه عملکرد این دو گروه از مدیران کسب و کارهای آنلاین صحیح است؟
ه نظر شما راه حل رفع این مشکل چیست؟

حال شما تصور میکنید حفظ بازدید کننده سخت تر از جذب آن است یا خیر ؟ به نظر شما چگونه میتوان این مشکل را حل کرد؟

به نظر من راه حل رفع این مشکل بسیار ساده میباشد

، میتوانید با استراتژی هایی برای کاهش هزینه طراحی سایت ، از یک وب سایت با گرافیک کاملا مناسب برخوردار شوید ، و از طرفی با نوشتن مقالات و متن هایی قدرتمند

، علاوه بر افزایش میزان بهینه سازی سایتتان میتوانید نسبت به جذب بازدیدکنندگان نیز موفق عمل کنید. میتوانید برای چگونه نوتن محتوای سایت خود کمی مطالعه نمایید ،

 و یا روش هایی برای افزایش گرافیک سایت خود در نظر بگیرید تا بتوانید در کنار گرافیک وب سایتتان ، محتوای قدرتمندی نیز داشته باشید. به هرحال نمیتوان تاثیر بخش مقالات در جذب بازدیدکننده

را کتمان کرد اما از طرفی نیز نمیتوان تاثیر گرافیک یک وب سایت در نگه داشتن بازدیدکننده در سایت ها را نیز نادیده گرفت.



به چه طریق با آسان ترین شیوه خرید اینترنتی کاندوم را انجام دهیم

آسان ترین و بااطمینان ترین راه خریداری کاندم را این سایت برای شما هدوستان گرامی فراهم کرده است به این طریق که برای خریداری کاندوم  برخلاف سایت های دیگر که یک سردرگمی ایجاد میکنند و هزینه های خریداری کاندوم معلوم نمی باشد وبرای پیدا کردن محصولات باید سایت را زیر و رو کرد این سایت مستقیما محصولات وقیمت آن ها را نمایش می دهد وهیچ سردرگمی برای شما ایجاد نمی کند  .

موضوع این وب سایت خریدکاندوم می باشد.

مورد اول: تحریک بانو به وسیله ی بازی کردن با موهای وی:


از نوک انگشتان سبابه و انگشت برزگ تر خود برای ماساژ دادن شقیقه‌های سر بانویتان بهره بجویید.بعد بادستی موهایش را ماساژدهید وبا دست دیگر اورا در آغوش بکشید

دقت داشته باشید که این عمل را ازروی احساس به همسرتان انجام دهید.


ولطافتی که ازآن در این عمل بهره می گیرید بیان گر دوست داشتن اوباشد مبادا رفتار یا گفتار عمد یا غیر عمدی خود ذهن اورا به چیز دیگر مشغول کنید و او گمان کند فقط یک ابزار بازی برای شماست شما باید با رفتارتان این حقیقت را بفهمانید که شمابرای او و اوبرای شماست .


این روش را عموما خیلی از زوجین انجام می دهند چراکه نشانه ی دوست داشتن است.


روش دوم: تحریک همسرتان با مکیدن اطراف گردن

اکثربانوهازمانی زمانی که موهایشان را نوازش می کنید واز روی صورتشان کنار می زنید وبااحساس گردن آن هارا می مکید ومی بوسید وبه آرامی گاز می گیرید بسیار لذت می برند واین عمل را خیلی دوست دارند واحساساتشان را برمی انگیزد.

توصیه می شودبه هنگام عشقبازی با همسرتان ارتباط چشمی و کلامی را با او قطع نکنید؛ بیان احساسات عاشقانه در قبل، هنگام و بعد از رابطه   به زن احساس محبوبیت و امنیت می‌دهد. این را بدانید که ارتباط چشمی بین دو نفر نیرومندترین

و موثرترین ارتباطات است که پیامدش فعال شدن چرخه‌های دیگر بدن هر دو طرف است.


تحریک جنسی زن با بوسیدن و لیسیدن گونه‌ها

بوسیدن و لیس زدن گونه‌ها نقش بسیار مهمی در تحریک جنسی زنان دارند. همچنین گونه‌ها نشانگرهای بسیار مناسبی برای تشخیص تحریک شدن زنان هستند که غالبا با سرخ شدن گونه‌ها می‌توانید از تحریک شدن همسرتان با خبر شوید.


تحریک زنان با نوازش از پشت


قابل توصیف نیست وقتى که شما او را به پهلو می‌خوابانید در حالی‌که پشتش به طرف شما است و به نرمى بدنش را از بالا به پائین می‌بوسید و نوازش می‌کنید. در این حرکت می‌توانید انگشت خود را روی مهره‌ها بالا و پایین ببرید و کمر او را مالش دهید. زنان عاشق این حرکت هستند.


لیسیدن و نوازش ران زن

چه او عریان باشد یا لباسی برای رابطه  جنسى پوشیده باشد، پاهایش را از هم باز کنید و چند دقیقه با دست به نوازش داخل و خارج ران‌هایش بپردازید.

نکته بسیار مهم: در طی مراحل پیش نوازی برای آن که مرد بداند چه کار باید بکند،
لازم است زن نیز مردش را کمک کند. زن با دادن بازخوردهای روشن و واضح، می‌تواند مرد را از وضعیت فعلی حالت روحی و جسمی‌اش آگاه سازد و در بهینه و سودمند کردن پیش نوازی کمک رساند. بازخورد‌های روشن و واضح زن، پلی برای تحریک شدن بیشتر توسط مرد است.


در حین پیش نوازی، زنان با گفتن جملات دلگرم کننده به همسرشان، می‌توانند این اطمینان را به آنان بدهند که بدون نگرانی و استرس از این که آیا تحریک شده است یا نه؟ آیا درست انجام می‌دهم یا نه؟ آیا از این نوع حرکت خوشش می‌آید یا نه؟ و... به کارشان ادامه دهند.


آموزش ماساژ جنسی بدن زن قبل از نزدیکی

 

نوازش پشت و روی زانوها

چه در حال معاشقه باشید یا فقط شروع به نوازش کرده باشید، قرار دادن زانوهایش روى شانه‌هایتان و مالش آنها راه خوبى براى تحریک احساسات اوست. در حالی‌که او به پشت دراز کشیده است و یک پایش را بالا برده، آنرا در امتداد بدنتان قرار داده و


به سراغ قسمت پشت زانوها بروید. ببوسید و به آرامى این نواحى و اطرافش را بلیسید. (اگر روى شکم خوابیده است، کار شما راحت‌تر می‌شود.) هر کدام از زانوها را با دستانتان نوازش کرده و سپس آنها را از سمتى به سمت دیگر ببوسید.
هنگام بوسیدن زانوها با دست ساق پایش را بالا و پائین ببرید.

نکته: گاز نگیرید یا خیلى محکم نبوسید؛ این نواحى حساس هستند و صرفا در چنین قسمتهائى فقط نوازش کنید.


نوازش و بوسیدن دست‌ها و مچ‌ها

روش‌های تحریک زن برای برقراری رابطه  جنسی - نوازش و بوسیدن دست‌ها و مچ‌ها

دست همسرتان را بگیرید به طورى که کف دست‌ها به طرف بالا باشد و با هر دو شست به ملایمت کف دستش را نوازش کنید ضمن اینکه بقیه انگشتانتان همزمان سمت دیگر دستش را نوازش می‌کند. کم کم به سمت پائین پیشروى کنید تا به مچ دست‌ها برسید.


در حالیکه از وقایع روزانه‌اش می‌پرسید سر انگشتانتان را به سمت مچ و ساعدش حرکت دهید. پس از چند دقیقه نوازش کردن، با لب‌ها، دندان و زبانتان قسمت داخلى مچ را بلیسید و به نرمى گاز بگیرید.


لیسیدن لاله گوش زنان

نرمه گوش را داخل دهانتان بگیرید و با مگیدن آن را تحریک کنید. سپس سراغ قسمت بالائى گوش رفته و آرام با دندان گازش بگیرید. قبل از انجام هر کارى، با انگشتانتان به آرامى موهایش را از روى گوشش کنار بزنید؛ سپس روى گردنش بسمت بالا نفس بکشید تا به محل مذکور برسید.


نوازش و بوسیدن شکم زنان

دور کمرش را با هر دو دست بگیرید و وقتى به اندازه کافى به شکمش نزدیک شدید بوى عطرش را استنشاق کنید. سپس شکمش را از یک سمت تا سمت دیگر ببوسید و گه‌گاه با زبانتان آنرا لیس بزنید.


نقش پاها در تحریک جنسی زن

هم به عنوان بخشى از عادات معاشقه و هم به قصد آرامش بخشیدن به زن، پس از یک روز سخت کاری، مالش پاها به طرز باور نکردنى شما را به اهدافتان خواهد رساند. کمى روغن ماساژ یا کرم بدن روى دستتان گذاشته و به هم بمالید تا گرم شود

و با مالش وسط کف پاهایش شروع کنید. به آرامى به سمت پنجه ها و سپس به سمت پاشنه بروید. مراقب باشید قلقلکش ندهید.

موضوع این وب سایت فروشگاه کاندوم می باشد.