فرانک

فرانک

فرانک

فرانک

اخذ اقامت فرانسه و هزینه های زندگی در آن

عنوان: شرایط تحصیل در آلمان و هزینه های تحصیل در آلمان

این مقاله در مورد زندگی درامریکا می باشد.

در هر کشور آداب و رسومی بین مردم وجود دارد که مخصوص آن سرزمین و فرهنگ است و همین ویژگی خاص ، برای گردشگران بسیار جالب توجه می باشد و حتی انگیزه ی اصلی سفر تعداد زیادی از آن ها ، این موضوع است که با آداب و رسوم و فرهنگ مردم کشور های دیگر آشنا شوند . در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به نمونه هایی از فرهنگ و آداب معاشرت مردم استرالیا .

۱)  یکی از نکات مهم در برخورد مردم استرالیا با یکدیگر ، این است که زمانی که به شخصی را با یک نام مشخص به شما معرفی می کنند ، حتما باید از همان اسم و عنوانی که آن شخص معرفی کننده به کار می برد ، استفاده کنید . مثلا اگر شخصی را بروس معرفی کنند شما نیز میتوانید او را بروس خطاب کنید و کوچکترین تغییری در نام او از طرف شما ، بی احترامی به آن شخص محسوب می شود . در استرالیا مردان معمولا روبوسی نمی کنند و همدیگر را در آغوش نمی گیرند . استرالیایی ها رسمی نیستند و حتی افراد غریبه و حتی زنان را نیز رفیق خطاب میکنند . واژه ی رفیق یا همان mate در اصل برای مردان به کار می رود .


 
2) استرالیایی ها در مقایسه با اقوام انگلیسی خود بسیار خودمانی تر هستند و در سوال کردن و اظهار عقیده رک  و صریح هستند . در اولین برخوردتان با یک استرالیایی اگر  سوال های خصوصی زیادی از شما پرسید ، تعجب نکنید چون آنها فقط کنجکاوند و غریبه ها واقعا برایشان جالب توجه هستند . استرالیایی ها معمولا با غریبه ها برخوردی دوستانه دارند و مهمان نواز نیز هستند.

۳) این امر که همسایه ها تازه واردین رو برای صرف چای دعوت می کنند امری متداول است اگرچه در شهرها ممکن است این آشنایی و معاشرت چندان آسان نباشد. یک شیوه ی مناسب برای آشنا شدن با همسایه ها این است که یک مهمانی به صرف کباب ترتیب دهید و همه ی همسایگان را دعوت کنید.

۴) استرالیایی ها معمولا از پوشش غیر رسمی و راحت استفاده می کنند . مثلا در تابستان در اداره شلوار کوتاه می پوشند و پوشیدن کت و شلوار و کروات معمول نیست مگر اینکه سمت مهمی داشته باشید .

۵) در استرالیا معمولا به موقع به قرار ها و مهمانی ها می روند مگر در موارد خاص که دیر رسیدن نشانه شخصیت است ( به شرطی که پس از مهمان سرشناس اصلی نرسید) .  در مراسم عروسی هر کس که دیر به مهمانی شام برسد و یا اصلا نرسد از لیست آینده ی مهمان ها حذف می شود مگر اینکه اتفاق خیلی مهمی افتاده باشد .


6) استرالیایی ها کرایه تاکسی را به نزدیک ترین عدد گرد می کنند و زیاد اهل انعام دادن نیستند مگر در مواردی خاص . حتی باربران و کارمندان هتل و کارکنان دستشویی ها از شما انتظار انعام نخواهند داشت اما طبیعتا اگر بهشان انعام بدهید ناراحت نمی شوند .

در این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا اشاره ای شده است.

رژگونه برای افزایش زیبایی و برجسته کردن گونه

عنوان: انواع جراحی پلاستیک و زیبایی

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

استفاده از رژ گونه تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت چهره دارد و میتواند به برجسته جلوه دادن گونه کمک کند. رژگونه برای افزایش زیبایی و برجسته کردن گونه استفاده میشود. هیچ چیز بدتر از استفاده نادرست از رژ گونه نیست. شما ممکن است بهترین آرایش را داشته باشید اما در چند ثانیه با استفاده زیاد از رژ گونه یا انتخاب نکردن درست رنگ و جنس آن آرایشتان را به کل نابود کنید. اجازه ندهید رژ گونه نا درست چهره تان را زشت کند. چند باید و نباید برای این کار وجود دارد. در اینجا به شما رژگونه زدن را با توجه به فرم صورت‌تان می‌آموزیم؛ کاری که شما باید انجام دهید این است که اول فرم صورت خود را پیدا کنید تا بعد آن طور که باید به گونه‌ها شکل دهید.
دیگر اصلا به جراحی‌های کاشت گونه و تزریق ژل و استفاده از پروتز احتیاجی ندارید. می‌خواهیم کاری کنیم که گونه‌های شما بدون جراحی برجسته‌تر از همیشه به‌نظر برسد، یعنی بتوانید با چند رنگ ساده ‌کاری کنید که انگار پروتزهایی در گونه‌ها کاشته‌اید.


نباید: زیاد تضاد به کار نبرید. آرایشگران حرفه ای روش های جالبی برای خلق آرایش های منحصر دارند. اگر در مجله ای رژ گونه صورتی شاد یا نارنجی بر چهره ای صاف و شفاف و سفید می بینید به این معنی نیست که شما برای آرایش هر روزه تان می توانید چنین کاری انجام دهید. به کار بردن چنین تضاد شدیدی می تواند نتیجه معکوس دهد و ممکن است چهره شما را شلخته و دارای لکه روی گونه ها نشان دهد.

باید: اگر پوستی روشن دارید از رنگ صورتی روشن یا هلویی استفاده کنید. اگر گندمگون هستید رنگ های با تن گرم و برنزه بیشتر به چهره تان می آید و اگر تیره پوست هستید رنگ های ارغوانی و تند مناسب شما هستند.

نباید: محو کردن را فراموش نکنید. اگر رژ گونه را بر روی برجستگی گونه به کار برید و آن را محو نکنید همانند دلقکی که دو دایره رنگی بر چهره اش کشیده خواهید بود.

باید: به خوبی با برس بمالید. رژ گونه شما به خوبی باید از روی برجستگی گونه شما با حرکت برس به سمت بالا در جهت استخوان گونه تان پخش شود. به آرامی با برس روی آن بکشید تا یکنواخت و طبیعی شود نه این که خطوطی اغراق آمیز داشته باشد.

نباید: در مصرف براق کننده زیاده روی نکنید. از رژ گونه هایی که خیلی براق هستند دوری کنید. زیرا تمام چهره شما را براق نشان می دهند.

باید: از رژ گونه هایی استفاده کنید که درخشندگی لطیفی دارند و اثری نرم و طبیعی بر چهره شما باقی می گذارند. به اندازه ای از رژ گونه براق استفاده کنید که فقط گونه شما را از حالت مات بودن در بیاورد نه این که چهره تان یک بمب براق و درخشان شود. یک روش خوب برای درخشش دادن به پوست استفاده از رژگونه کرمی یا مایع است. که می توانید با نوک انگشتان خود آن را بر گونه خود بمالید.


این فرمول برای همه است
پس از زدن کرم‌هایی که باید استفاده کنید از ضد آفتاب تا کرم پودرهای مورد مصرف‌تان برای صاف و یکدست شدن و زیبا سازی پوست، از دو رنگ رژگونه نزدیک به هم استفاده کنید. ابتدا کمرنگ آن را با برس گرد و نرم رژ گونه درست از کنار بینی شروع کنید و تا کنار گوش ادامه دهید و این کار را برای هر دوطرف کامل و مساوی انجام دهید. سپس از رژگونه پررنگ‌تر استفاده کرده و این بار برس را از کنار بینی بزنید اما به حالت هفت گرد و به شکل گونه، تا روی گونه‌ها بیشتر ادامه ندهید و با حرکت رفت و برگشت به آن خوب شکل دهید.

در این مقاله درمورد عمل بینی نکاتی گفته شده است.

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس و زیبا

عنوان: طراحی دکوراسیون داخلی لوکس و زیبا

این مقاله درمورد دکوراسیون داخلی می باشد.

انتخاب رنگ مناسب برای دیوارهای منزل نه تنها در زیبایی دکوراسیون منزل نقش مهمی دارند بلکه در روحیه افراد خانواده نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. در این مطلب میتواننید اصول کاربردی در انتخاب بهترین رنگ برای دیوار را بیابید.

از تفاوتهای موجود در منزل از نظر اندازه و نوع دیوارها برای ایجاد یک فضای جالب توجه در منزل استفاده کنید. بهره گرفتن از رنگهای محو و خسته کننده بر روی تمام دیوارهای خانه می تواند باعث شود که محیط خانه ضعیف و ناراحت کننده به نظر برسد در حالی که استفاده از رنگهای متوسط می تواند باعث ایجاد یکنواختی و خستگی در منزل شود. در عین حال استفاده یکدست از رنگهای تیره و طیف های سنگین نیز به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا باعث ایجاد فضای افسرده و تاریک می شود. این در حالیست که استفاده از ترکیب رنگها، فضایی پویا و دکوراسیونی نشاط آور خلق خواهد کرد.

 زمانی که اتاقهای مختلف را با رنگهای مختلف رنگ می زنید. فضای بین اتاقها، مانند راهروها و پله ها را به رنگهای متمایل به خاکستری روشن رنگ آمیزی کنید تا یک حس انتقال – در یک نقطه به نقطه دیگر- در بیننده ایجاد شود.

برای تمام خانه یک رنگ اصلی انتخاب کنید و سپس طیف های مختلف آن را در بخشهای مختلف منزل مورد استفاده قرار دهید. این رنگ اصلی می تواند در مهمترین قسمت خانه، رنگ غالب باشد در حالی که در بخشهایی که از اهمیت کمتری برخوردارند باید به عنوان طیف زیر مجموعه طیف اصلی مورد استفاده قرار گیرد. در انتخاب طیفهای تابع اصلی برای هر اتاق می توانید به رنگ و طرح اثاثیه آن محل توجه کنید. این تکنیک در عین استفاده از یک طیفهای مختلف یک رنگ باعث ایجاد هماهنگی در بین بخشهای مختلف خواهد شد.

اگر خودتان نمی توانید در انتخاب رنگ تصمیم بگیرید با یک طراح محلی، دکوراتور یا مشاور رنگ تماس بگیرید. آنها به شما کمک می کنند که فضای خود را بهتر و از نگاهی دیگر ببینید. رنگی انتخاب کنید که در برابر اشعه ی فرابنفش مقاوم باشد.

برای اسباب و لوازم رنگ آمیزی از قبیل برس ها و غلتانک های مناسب کمی بیشتر هزینه کنید. ابزار با کیفیت نه تنها باعث می شوند دوام رنگ بیشتر شود بلکه کمک می کنند رنگ بهتر به دیوار بچسبد و احتمال ماندن تارهای غلتانک و مویه های برس بر روی دیوار کمتر خواهد بود.

پایه ی رنگی متناسب با شرایط محیط انتخاب کنید.پایه های رنگی مختلف برای کاربری های مختلف وجود دارد و هرکدام فرمولی دارند که متناسب با آن محیط است. برای مثال برای سرویس بهداشتی یا آشپزخانه پایه ی رنگی ای را انتخاب کنید که اجزای ضدمیکروب دارد که باعث می شود در برابر کپک و قارچ مقاوم باشد. اگر می خواهید نمای خارجی را رنگ بزنید، رنگی انتخاب کنید که در برابر اشعه ی فرابنفش مقاوم باشد، در نتیجه رنگ ها محو نمی شوند.

رنگهای روشن باعث می شوند فضا گسترده تر و بازتر به نظر بیاید. رنگهای روشن اتاقها را بزرگتر و روشن تر نشان می دهند. رنگهای تیره پیچیده تر و گرم تر هستند و باعث می شوند اتاقهای وسیع صمیمانه تر و دنج تر به نظر برسند.

در این مقاله درمورد دکوراسیون اتاق خواب کودک هم مطالب خواندنی وجود دارد.

دست و پای خواب رفته را چگونه بیدار کنیم؟

عنوان: راه هایی برای داشتن زندگی شاد

این مقاله درمورد تفریح و سرگرمی می باشد.

ریسک بالا در هدف‌گذاری این است که ناخواسته هدف‌مان به نوع عملکرد فرد دیگری مرتبط باشد، مثلا می‌خواهید درآمد‌تان در محل کار بالا برود و حقوق ۵۰۰ هزار تومان‌‌تان را به ۸۰۰ هزار برسانید. دو نکته اینجا وجود دارد: آیا کنترل این عدد در دست شماست؟ خب اگر نیست، نرسیدن به این برنامه حال‌تان را بد هم می‌کند. گاهی هم به این برنامه می‌رسید اما باز هم اصطلاحا دردی از شما را دوا نمی‌کند! حقوق‌تان شد۸۰۰ هزار تومان اما باز هم یک سری قسط و بدهی دارید.

بعد به این می‌رسید که مخارج من ۸۰۰ هزار نیست و ۸ میلیون است که آن هم در حال حاضر اصلا عملی نیست. اگر برای زندگی سازمانی هدفی می‌گذارید، حواس‌تان باشد که حتما جنس آن هدف‌گذاری مهارتی باشد، مثلا یک مهارت‌هایی را یاد بگیرم که خودبه‌خود برایم تبعات رشد سازمانی هم به دنبال خواهد داشت، ولی اگر هم رشد سازمانی نداشتم (که همه‌اش هم دست من نیست) چیزی را نباخته باشم.

گاهی به جای هدف، خط‌مشی بگذارید
خیلی مواقع هدف‌هایی که رسیدن به آن وابسته به فرد دیگری است، اعتمادبه‌نفس را کم می‌کند. اینکه به آن هدف نرسید و بعد مدام خود‌تان را مقصر بدانید و سرزنش کنید اصلا خوب نیست. مثلا برای رسیدن به هدف‌ یادگیری لغت‌های زبان، درنهایت اگر نشود مقصر خود شما هستید اما خیلی از مواقع هدف افزایش حقوق هدفی است ذاتا در اختیار تصمیم دیگران.

یک سهمی از آن دست خود‌تان است اما بخشی‌ هم بستگی به رئیس‌‌تان دارد یا بستگی به رونق و رکود بازار دارد و. . . منظور من این نیست که از این دست هدف‌ها نگذارید اما همیشه نقش دیگران را هم در نظر بگیرید تا بعد اذیت نشوید. برای این هدف‌ها می‌توان درصد گذاشت که چه میزانی از آن به تلاش شما بستگی دارد و چه میزان در گرو مساعدت دیگران است. همچنین اگر می‌خواهید فعالیت گروهی را در سازمان‌تان بیشتر کنید. این را نه به‌عنوان هدف بلکه به‌عنوان «خط مشی» در نظر بگیرید و برایش تلاش کنید.

تفاوت خط‌مشی و هدف: هدف یا تیک می‌خورد یا نه، اما خط‌مشی کمی نرم‌تر از هدف است. خط‌مشی این است که من سعی می‌کنم آدم خوش‌اخلاق‌تری باشم و برای آن تلاش می‌کنم. اما اگر خوش‌اخلاقی هدف‌‌تان بشود ممکن است این اتفاق بیفتد: در خیابان یا محل کار کسی شما را ناراحت می‌کند، بعد مدام یک چیزی در ذهن شما آلارم می‌دهد که دیدی نشد؟! بعد هم که هدف تیک نمی‌خورد مدام می‌گویید دیدی بهش نرسیدم؟!

در کنار لیست هدف، یک لیست پاداش هم داشته باشید
متاسفانه بعد از رسیدن به هدف هم جایزه‌ای برای لذت بردن به خودمان نمی‌دهیم. اصلا باید در کنار لیست هدف، یک لیست پاداش هم داشته باشید. معمولا هم گفته می‌شود حداقل ۵۰ مورد را باید در این لیست بنویسید. این ۵۰ مورد جایزه‌هایی است که شما را خوشحال می‌کند. از یک مرخصی گرفتن ساده از محل کار و مسافرتی کوتاه در حومه شهر گرفته تا ۱۰۰هزار تومان هزینه برای خریدی که اصلا لازمش ندارید اما حال‌تان را خوب می‌کند.

همیشه فکر می‌کردیم همین که به دانشگاه برویم یک آدم متفاوت می‌شویم اما یادمان رفته بود همان‌هایی که یک سالی بود که در آن دانشگاه تحصیل می‌کردند قبلا دبیرستانی بودند! کمی هنر لذت بردن‌تان را بالا ببرید. گاهی لیست‌های هدف‌گذاری بلند و بالایی داریم ولی از آن طرف لیستی نداریم که بعد از تیک خوردن هدف، حال‌مان را خوب کند، بنابراین فقط دنبال تیک زدن هدف‌ها نباشید. از رسیدن به هدف لذت ببرید و گرنه انگیزه‌ای برای رسیدن به هدف‌های بعدی نخواهید داشت.

الگوی رفتاری آدم‌های موفق 
سبک هر کسی برای انتخاب هدف‌ متفاوت است، اما بعد از سال‌ها مطالعه زندگی آدم‌های موفق به این نتیجه رسیده‌ام که همه آنها یک هدف بزرگ دارند و هدف‌های کوچک آنها بخشی از‌‌ همان هدف‌ بزرگ‌ است. مثلا آدم‌های بسیار موفق با خودشان می‌گویند اگر می‌خواهم امسال به سفر بروم همین مسافرت هم بخش کوچکی از هدف بزرگ امسال من است. هدف‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت مثل یک آبشاری است که از بالا به پایین می‌ریزد و پله‌پله پایین می‌آید.

چهار هدف کوچک‌تر فصلی هم داریم، اما ذاتش‌‌ همان هدف یک ساله است. بهتر است که از آن هدف بزرگ شروع کنیم. مثلا اینکه در پایان امسال حالم بهتر باشد و شاد‌تر از سال گذشته زندگی کنم. کسی نمی‌تواند بگوید این هدف غلط است یا اینکه چرا شاخص اندازه‌گیری خوشحالی نداری! خب در مرحله بعد، هدف را تقسیم کنید بر اینکه چه چیزهایی باعث خوشحالی شما می‌شود. رسیدن به هدف‌های کاری، افزایش یادگیری، ارتقا مهارت‌ها و. . . همه این هدف‌های کوچک در‌‌نهایت منجر به خوشحالی شما در پایان سال می‌شود. بعد هم برنامه‌ریزی‌های فصلی، ماهیانه و بعد هم هفتگی.


در این مقاله اشاره ای به اخبار بازیگران شده است

دسته گل عروسی خاص و زیبا

عنوان: دسته گل عروسی خاص و زیبا

این مقاله درمورد آرایشگاه عروس می باشد.

برای داشتن دسته گل عروسی خاص و زیبا باید یک سری نکات مهم را رعایت کرد. اگر می‌خواهید دسته گل عروسی‌تان خاص باشد و از بیشتر دسته گل‌هایی که در همه عروسی‌ها می‌بینید خوش‌تان نمی‌آید، می‌توانید این نکات را به گل‌فرو‌ش‌ مورد نظرتان بگویید تا یک دسته گل خاص برای شما حاضر کند.
در انتخاب نوع گل دقت کنید، قرار است این همه پول گل بدهید و حیف است که آنها را بعد از 1 هفته دور بریزید. برای استفاده بهینه از گل‌های جشن عروسی می‌توانید انواعی را سفارش دهید که بعدا بتوانید خشک‌شان کنید به عبارتی گل‌هایی را انتخاب کنید که بعد از خشک شدن ظاهری قشنگ داشته باشند. چنین گل‌هایی ظریف‌اند و گلبرگ و ساقه ضخیمی ندارند. این گل‌ها بعد از خشک شدن در زندگی مشترک‌تان کلی مورد استفاده دارند مثلا می‌توانید آنها را روی کارت‌های تبریک بچسبانید، در مهمانی‌ها برای تزیین میز از آنها استفاده کنید یا وقتی می‌خواهید به کسی هدیه بدهید از این گل‌های خشک در آن بریزید.

برای این منظور گل‌های رز، زنبق، ارکیده، سوسن، داوودی و بنفشه انتخاب‌های مناسبی هستند. برای خشک کردن دسته گل باید آن را بر عکس از جایی تاریک که در معرض هوا است آویزان کنید.

بسیاری از عروس خانم‌ ها دسته گل بزرگی را می‌پسندند و اقدام به خرید آن می کنند. این دسته گل در طول مراسم شما را اذیت خواهد کرد. وزن چنین دسته گل هایی بسیار زیاد است و در طول جشن نمی‌ توانند آن را راحت در دست بگیرند.

بهتر است با توجه به قد و اندازه خودتان دسته گلی را انتخاب کنید. انتخاب دسته گل های بزرگ برای خانم هایی که اندام کوچکی دارند، ریزتر نشانشان می دهد.[end]

گل هایی که انتخاب می کنید، تنها یک رنگ دارند. بسیاری از عروس خانم‌ها یک رنگ را انتخاب کنند در صورتی که بهتر است از دو رنگ و ترجیحا متضاد با هم استفاده کنند. این ترکیب رنگ، دسته گل شما را بسیار زیبا نشان خواهد داد. استفاده از یک رنگ دسته گل و متقابلا شما را بی روح و پژمرده نشان خواهد داد.

سعی کنید از گل های معطر برای دسته گل خودتان استفاده نکنید. این نکته برای گل آرایی مراسم عروسی نیز مستند است. ممکن است مهمان ها و یا حتی خودتان به گل های معطر حساسیت داشته باشید. فکر نمی کنم خانمی باشد که بخواهد تمام مراسم عروسی خود را با سردرد بگذراند

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.