فرانک

فرانک

فرانک

فرانک

علائم غیرفعال بودن چاکرا سوم و همه چیز در رابطه با چاکرا خورشیدی و تست آنلاین چاکرا به همراه انرژی درمانی

انرژی درمانی، یک روش درمانی است که با استفاده از انرژی های و قدرت های درونی و انرژی که درمانگر به بیمار می دهد می تواند بهبود بیماری را خیلی سریع تر موجب شود. در طب کلاسیک و طب گیاهی و حتی طب سنتی بر این معتقد هستند که باید با دارو یا دارو های گیاهی درمان صورت گیرد، تنها در انرژی درمانی هست که با استفاده از انرژی های درونی فردی موجب می شوند که بیمار درمان شود. در بسیاری از مواقع با تحریک انرژی های درونی فرد اثرات داروهای درمانی به شدت افزایش پیدا می کند. سرعت بهبودی در انرژی درمانی 7 الی 10 برابر افزایش پیدا می کند.

در بسیاری از کشور، انرژی درمانی یکی از انتخاب های بیماران در بیمارستان می باشد . من با توجه به تجربیاتی که این چند سال در مورد آموزش انرژی درمانی داشتیم تصمیم گرفتم که آموزش انرژی درمانی را برای هموطنان خود به صورت علمی و عملی انجام دهم.

با توجه به یک نظرسنجی در سال ۲۰۱۰ که در ۵۸۰۰ بیمارستان در آمریکا صورت گرفت، مشخص شد که ۴۲ درصد از آنها نوعی درمان جایگزین را به بیماران‌شان ارائه می‌دهند. وقتی دلیل این کار از آنها پرسیده شد، تقریبا همه پاسخ دادند «چون بیماران چنین تقاضایی دارند.

 تقریبا از سال 80 مرتبا برنامه هایی را برای آموزش داشتم که مراجعه کننده ها نتایج خیلی عالی به دست آورند. در حال حاضر درمانگران در انجمن انرژی درمانی تجربیات درمانی خود را قرار می دهند.

انرژی درمانی بسیار وسیع است و بدون عوارض جانبی یا مشکلات دارو های شیمیایی می‌باشد، به همین دلیل کسی که انرژی درمانی را یاد می گیرد تقریبا می تواند بر روی بیشتر بیمار ها، درمان را انجام بدهد.
ویدئو آموزش خود درمانی با انرژی درمانی

یکی از کاربردهای انرژی درمانی در خودمانی و از بین بردن بیماری های جسمی و روانی خود می باشد. در ویدئو زیر یکی از روش های خود درمانی پرانیک هیلینک ( انرژی درمانی) را دکتر آرام به شما آموزش می دهد. شما می توانید هر روز این تکنیک را از طریق ورود به این صفحه انجام دهید و تاثیرات کوتاه مدت و طولانی مدت آن را در جسم تان ببینید. این تکنیک برای برطرف کردن مشکلات جسمی طراحی شده است ولی می توانید برای ممکن هست تاثیرات ذهنی و روانی هم در طولانی مدت داشته باشد. چنانچه سوالی در مورد انجام تمرین دارید با مرکز تجسم خلاق 02188302523 تماس بگیرید یا در شبکه های اجتماعی با شماره 09011594943 به ما پیام بدهید.

به سبب توضیح بیشتر می توانید به آموزش دنبال کنید


2_ شفای پرانیک پیشرفته :

در سطح انرژی درمانی پیشرفته که دوره دوم از شفای پرانیک یا انرژی درمانی هست شما با درمان بیماریهای سخت تر از طریق تکنیکهای پیشرفته تر آشنا می شوید و طریقه استفاده از نورهای رنگی برای شدت بخشیدن به بهبود بیماریها.  شما در دوره انرژی درمانی پیشرفته با استفاده از نورهای رنگی – پراناهای رنگی  می توانید به درمان بیماریهای سخت بپردازید و چون در این مرحله کار با پراناهای رنگی را می آموزید سرعت درمان به شدت بالا می رود.
3_روان درمانی پرانیکی یا انرژی درمانی روانی:

این دوره سطح سوم دوره انرژی درمانی می باشد که در این سطح شما کار بر روی بیماریهای روانی نظیر: ترسها، استرس، اضطراب، بی خوابی، وحشت زدگی، وسواس، افسردگی، اعتیاد و … کار می شود. در سطح سوم انرژی درمانی روانی شما می توانید ماهیت های انرژی منفی را از بین ببرید. دوره سوم انرژی درمانی همانند معجزه می توانید بیماری های روانی را از بین ببرد.
4_ کریستال درمانی پرانیکی:

در این دوره کریستالی شما کار بر روی بیماریها از طریق کریستال را آموزش می بینید و با استفاده از کریستالهای طبیعی کوارتز و تورمالین  می توانید کار بر روی بیماریها رو از این طریق ادامه بدید و سرعت بیماری در این روش بسیار بالا می رود و قدرت بسیار زیادی پیدا خواهد کرد. بنابراین با استفاده از کریستال می توانید قدرت خودتان را چند برابر کنید.
با توجه به تحقیقات انجام شده سنگ ها دارای انرژی هستند که بعضی از این سنگ ها همانند : کریستال کوارتز سفید، آمیتیس، کوارتز صورتی و موارد دیگر جنبه درمانی دارند که اکثر درمانگر ها در زمینه پرانیک هیلیگ از سنگ ها استفاده می کنند و از تاثیرات فوق العاده آن بهره مند می شوند.
5- دفاع روانی:

این سطح آخرین سطح می باشد که شما در این دوره می آموزید چطور با استفاده از سپر هاله ای خودتان را در برابر حملات ناشی از بیماریهای روانی حفظ کنید و چطور این سپر را درست کنید. شما می آموزید که چطور هاله را تقویت کنید. یاد می گیرید که چگونه خود را در برابر انرژی های های منفی دیگران بیمه کنیم. می آموزید که چطور عصبانیت، خشم، نفرت و … می تواند هاله و کالبد انرژیکی شما را تضعیف کند و شما را به انواع بیماریها دچار کند.

افرادی که در دوره شرکت می کنند تقریبا ابتدا همانند شما به این روش درمانی شک دارند و این قابلیت را در خود نمی بینند که بتوانند یک درمانگر حرفهای گردند. اما با آموزش های قدم به قدم که دکتر آرام در این زمینه به آنها ارائه می دهن در مدت کوتاهی در حدود یک ماه درمانهای بسیار موفقی را دارند.

برای شناخت بیشتر می توانید به دکتر آرام وارد شوید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.