فرانک

فرانک

فرانک

فرانک

فعالیت آنلاین و فواید آن قسمت یک

تجارت الکترونیک و نکات مثبت آن قسمت اول


تعداد زیادی از کشورهای توسعه یافته دنیا تجارت الکترونیک را به تجارت سنتی ترجیح داده و به سوی آن در حرکت میباشند. با وجود وب سایت هایی مثل آمازون که درآمد بسیار زیادی دارند ، تعداد زیادی از مردم نیز از تجارت سنتی به سوی تجارت آنلاین در حرکت میباشند . احتمال دارد بسیاری از افراد بخواهند که درباره مزایای تجارت الکترونیک اطلاعات مختصر و خوبی داشته باشند.

یکی از فضاهایی که اینترنت در اختیار تجار و بازرگانی قرار داده است اطلاعات کامل و مفیدی میباشد که در مورد هر محصول چه از نظر فنی و چه تجاری میتوان پیدا کرد . مسئله ای که در دنیای فیزیکی ارزش تجاری خیلی زیادی دارد اما بدون صرف هزینه و تایم زیاد بدست نخواهد آمد . از طرفی تجارت آنلاین امکان برقراری ارتباط با همه افرادی که برای تکمیل یک فرآیند بازرگانی لازم است با آنها تماس حاصل کنیم در کوتاه ترین زمان از طریق email و روش های دیگر فراهم مینماید.

از طرفی در دنیای تجارت الکترونیک میتوان از طریق  طراحی ارزان سایت  ، و با سئو سایت  به بسیاری از نقاط جهان کالا و خدمات فروخت.

منبع : تجارت الکترونیک و مزای آن

بازاریابی اینترنتی - طراحی سایت ارزان - ساخت سایت - طراحی سایت - طراحی سایت ارزان




فراگیری افزایش سرعت لود وب سایت های جوملایی پارت سه

روش های افزایش بارگذاری صفحات سایت های joomla قسمت 3

قدم ششم : حذف کدهای زاید : معمولا cms و برنامه های آماده خطوطی دارند که شما به آنها نیازی ندارید و حتی احتمال دارد این خطوط به  سئو  آسیب بزند. اگر کد نویس ماهری هستید و میتوانید کدهای اضافی در cms مورد نظرتان را تشخیص دهید آنها را پاک کنید.

قدم 7 : فشرده سازی کدها .در جوملا می توانید با استفاده از تکنولوژی gzip  (جی زیپ )  به فشرده سازی کدها و کم کردن حجم سایت بپردازید .

قدم آخر :  چک کردن : بعد از انجام همه مراحل وقت بررسی سرعت وب سایت است . شما می توانید از وب سایت های تست سرعت وب سایت برای چک کردن سرعت سایتتان بهره بگیرید . 

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت ارزان - طراحی سایت ارزان - بازاریابی اینترنتی - بهینه سازی سایت - طراحی سایت




آموزش افزایش سرعت لود سایت های joomla بخش 2

فراگیری تغییر سرعت لود پایگاه اینترنتی های جوملایی قسمت 2

گام 3 : از بین بردن ماژول ها و بخش هایی که از وب سایت های دیگر خونده میشن و باعث کم شدن سرعت سایت میشن مثل آمار گیر وبگذر و ... یا ماژول های بلاگ . این ابزارک ها به شدت سرعت بارگذاری را کم میکنند . و چون بعضا سرورهای خیلی قدرتمندی ندارند زمان زیادی نیاز است تا بتوانند خدمات دهند . و این سرعت لود شما را خیلی خیلی کم می کند .

قدم چهارم : بهره بردن از سرورهای ایران  و هاستهای قدرتمند . استفاده از host سریع و قوی که در افزایش سرعت سایت موثر است ، تعرفه طراحی سایت را نیز بالا میبرد . همچنین اگر سرور شما در داخل باشد سرعت جا به جایی فایلها به علت کم شدن مسافت کمی کمتر می شود و سرعت لود وب سایت را افزایش می دهد البته به یاد داشته باشید این مسئله به سئو شما کمک خاصی نمیکند.

قدم پنجم :
از بین بردن ماژول هایی که در صفحه اصلی نیاز نیستند .

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

بهینه سازی سایت - بهینه سازی سایت - طراحی سایت - طراحی وب سایت - آموزش شبکه




فراگیری افزایش بارگذاری صفحات وب سایت های joomla قسمت یک

آموزش افزایش سرعت لود سایت های joomla قسمت اول

برای افزایش سرعت بارگذاری سایتهایی که با joomla سخت شده اند من گام هایی را آماده کردم که در پایین توضیح میدم .

قدم اول :  اگر وب سایت شما از جی کوئری بهره نمیبرد برای مثال عناصر حرکتی و افکتی مثل اسلاید شو ها و ... نداره نظر من حذف موتولز جوملاست .
برای اینکار میتونید از پلاگین مخصوص اینکار بهره مند شوید . پلاگینی که به سایت شما اجازه می دید در هر قسمتی که میخواهید موتولز را غیر فعال کنید.

قدم 2 : کاهش حجم تصاویر  و حذف عکس هایی که به آنها نیاز نیست و تنها در زمان طراحی سایت ارزان خود با استفاده از این تصاویر باعث افزایش قیمت طراحی سایت شما شده اند و نه تنها به شما کمک نکرده اند بلکه به بهینه سازی سایت شما هم ضربه زده است .

منبع : آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت - طراحی سایت - ساخت سایت - طراحی سایت - طراحی سایت




در زمان طراحی سایت استفاده از زبان php مناسب تر میباشد یا asp پارت 3

در هنگام ایجاد وب سایت استفاده از زبان php بهینه تر است یا ای اس پی پارت سوم

در حالت کلی میشود گفت که سایت هایی که با این دو زبان کد نویسی شده اند ، هم میتوانند دارای مسائل امنیتی باشند به همین دلیل میتوان گفت که هر دو از نظر امنیتی در یک سطح قرار دارند اما عده ای معتقدند که به علت استفاده سایت هایی مانند گوگل از پی اچ پی ، ممکن است امنیت پی اچ پی بیشتر باشد.

سئو   در گوگل

برخی از افرادی که کار تدریس بهینه سازی وب سایت انجام میدهند اعتقاد دارند به دلیل اینکه زبان برنامه نویسی گوگل php میباشد ، وب سایت هایی که با این زبان برنامه نویسی شده اند از سئوی بهتری برخودار میباشند اما این ادعا را هیچوقت مسئولین گوگل تایید نکرده اند.

نتیجه گیری
میتوان گفت که پی اچ پی از محبوبیت بیشتری برخوردار میباشد ولی این امر دلیل بر ناقص بودن asp نیست . از طرفی قیمت طراحی سایت با پی اچ پی کمتر است .

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

ساخت سایت - طراحی سایت - بهینه سازی سایت - طراحی سایت - طراحی سایت