فرانک

فرانک

فرانک

فرانک

فو ق العاده ترین آتلیه عروس های ایرانی

 عنوان: راه های سفارش لباس تور بسیار زیبا و منحصربفرد

این مقاله درمورد انتخاب بهترین آرایشگاه عروس می باشد.

توجه به نکات مهم در آرایش زیبای عروس به شما در مراسم عروسی تان کمک میکند تا زیباترین عروس به نطر برسید. آرایش عروسی یکی از نکاتی است که همواره زمان زیادی برای تصمیم گیری در مورد مکان و نحوه اجرای آن اختصاص می دهند . اگر شما هم دوست دارید به زیباترین شکل ممکن و با کمترین هزینه با آرایشی مناسب وارد تالار عروسی شوید نکات زیر را با دقت بخوانید . دانستن این نکات به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را در مورد نحوه آرایش خود بگیرید .

ایجاد طرح روی بدن :
در این مرحله از آرایش عروس به طراحی نقش و نگار و خال کوبی بر روی پوست عروس پرداخته ایم که حتی می توان از این روش به جای استفاده از انواع جواهرات سنگین بهره برد.این کار را می توان روی پیشانی و یا پشت دست انجام داد. برای ایجاد این مدل طراحی ها باید به رنگ لباس و رنگ استفاده شده برای طراحی دقت شود که با هم هماهنگ بوده و در نهایت باید گفت این مدل آرایش کاری بسیار خاص و برجسته می باشد.

آرایش دائمی :
این روزها عروس ها ترجیح می دهند آرایش صورت آنها طوری انجام گیرد که برای یک مدت طولانی ثابت بماند و از بین نرود . بنابراین ، ما شما را با یک تکنیک آرایش جدید که شبیه به یک تاتو دائمی می باشد آشنا می کنیم. این روش که کاملا تخصصی می باشد کمک می کند تا برای طراحی ابرو ، چشم ورنگ لب فقط از یک سوزن استریل استفاده کنید و سپس آرایش را به مانند ایجاد خال کوبی ادامه دهید. هنرمندان بزرگ آرایشگر در این روش از یک سوزن برای پر کردن رنگ یا افزایش حجم یک نقطه خاص از صورت استفاده می کنند . رژ لب به صورت دائم روی لب باقی می ماند و باید گفت همه چیز حتی رنگ ابرو و خط چشم هم تا مدت های طولانی که غیر قابل باور است از بین نخواهد رفت .

هنگام رژ زدن، رژی را انتخاب کنید که منعکس کننده شخصیت روانی و درونی شماست. برای رژ زدن از برس مخصوص آن استفاده نمایید. اینکار نه تنها باعث می شود که طرح و خط اصلی لب شما مشخص شود بلکه می شود میزان رنگ رژ روی لب را کنترل کرد. اگر قبل از رژ زدن قدری پودر به لبهایتان بزنید ماندگاری رژ بر روی لبها افزایش می یابد. برای حفظ فرم لبها و جلوگیری از خشک شدن و پوسته پوسته شدن لبها قبل از رژ زدن کرم ویتامین E به لبها بزنید و برای پاک کردن رژ لب، لبها را با گلیسرین پاک کرده سپس بشویید.بعد از رژ زدن از برق لب استفاده کنید تا لبهایتان زیباتر به نظر برسند و رژ لب روی لبهایتان خوب بنشیند.رنگ لاک خود را مناسب با رنگ آرایشتان انتخاب نمایید.پس از اتمام آرایش می توانید از اسپری های فیکس کننده آرایش نیز استفاده کنید. این اسپری ها باعث می شود آرایش مدت طولانی تری بر روی صورت شما بماند.

در این مقاله درمورد انتخاب بهترین آتلیه عروس اشاره ای شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.