فرانک

فرانک

فرانک

فرانک

ساخت تارنمای اینترنتی ریسپانسیو برای موبایل بخش اول

ساخت وب سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه بخش 1

اگر بهینه سازی ساختار سایت به عنوان یک بخش از بدنه مهم استراتژی های شما برای بازاریابی آنلاین میباشد ، داشتن یک وب سایت که قابل روئیت در تلفن های همراه باشد بسیار پسندیده میباشد . امروزه مقدار فروش موبایل نسبت به فروش سیستم های شخصی و یا لپ تاپ ها پیشی گرفته است همچنین در سال 2014 مقدار اتصال به اینترنت توسط تلفن های همراه نسبت به سال های قبل بسیار افزایش یافته است.

به همین دلیل داشتن سایت که به طور کامل و بی هیچ گونه عیب و ایرادی در موبایل قابل رویت باشد بسیار کار منطقی ای میباشد . اصلا تعجب نکنید اگر به زودی تعداد بازدید از پایگاه اینترنتی شما از طریق تلفن های همراه برابر با میزان بازدیدهای وب سایتتان از طریق سیستم های شخصی بود و یا حتی ممکن است در آینده ای نزدیک میزان استفاده از اینترنت از طریق موبایل حتی نسبت به میزان استفاده از اینترنت از طریق کامپیوترهای خانگی بیشتر شود .

آمارها نشان دهنده این است که نزدیک به 67 درصد از کاربرانی که از طریق تلفن همراه به اینترنت وصل میشوند تمایل زیادی به خرید از این طریق نشان میدهند به همین علت شرکت هایی که همیشه رفتاری عاقلانه و منطقی نسبت به علایق بازدیدکنندگان دارند از مدتی قبل اقدام به تغییراتی در سایت خود به خاطر نمایش بی عیب و نقص در موبایل داشته و به دنبال ساخت سایتی میباشند که در زمان نمایش در تلفن های همراه هیچ تفاوتی نسبت به نمایش در کامپیوترهای خانگی نداشته باشد. بدین شکل میتوانیم به بازاریابی اینترنتیشرکت خود هم ، کمک فراوانی نمائیم ، همچنین میتوانیم در بحث اعتماد سازی نیز بهتر عمل کنیم .

استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.