فرانک

فرانک

فرانک

فرانک

مدل های ایجاد نوشته نو بخش 2

این محتوای به دست مرکز ساخت سایت گردآوری گردیده است.


شکل های تشکیل محتوای نو قسمت دوم 

تولید متون جدید یا ترجمه شده
اگر فکر خود را از کپی کردن متن تهیه شده توسط دیگران دور کرده و به فکر ساخت محتوای جدید باشید ، میتوانید از طریق ترجمه مقالات روز دنیا به زبان انگلیسی یا ... ، نقد و بررسی نظرات مربوط به مقالات موجود در اینترنت ، خواندن نوشته ها وب سایت های دگیر و بازنویسی آنها به همراه تصحیح خطاهای فنی و نگارشی احتمالی ،و ایجاد مطلب هاینو و جنجالی در زمینه کاریتان اقدام به تولید نوشته نو کرده و گوگل را وادار به امتیازدهی به نوشته ها درج شده توسط خودتان نمائید.

انجام مصاحبه های حرفه ای
مصاحبه یکی از موضوعات مورد علاقه بازدیدکنندگان می باشد و تجربه ها نشان داده است که همیشه از گفتگوها استقبال زیادی می شود. گفتگو با اشخاص موفق میتواند یکی از شیوه های ایجاد مطلب نو باشد. میتوانید گفتگو های خود را به دوروش انجام دهید :

مصاحبه های صوتی یا ویدئویی
گفتگو های مکتوب ( با کمک گرفتن از نرم افزارهایی مانند یاهوو مسنجر ، ایمیل و ... )
در ایران مصاحبه های ویدئویی از علاقه مندان بیشتری برخودار است به همین دلیل میتوانید با نشان دادن مصاحبه های ویدئوی کاربران بیشتری را به تار نما خود مشتاق کنید و آنها را تبدیل به مخاطبان همیشگی خود کنید. وب سایت اشتراک ویدئو آپارات با درجه 19 ایران یکی از پربازدید کننده ترین وب سایت های فارسی میباشد و نشان گر رشد ویدیو در اینترنت کشورمان می باشد. خوب است بدانید لینک هایی که از شبکه های اشتراک ویدیو مثل یوتوب یا آپارت به سایت شما می آید بسیار با ارزش بوده و کمک شایانی به بالا رفتن اعتبار یک وب سایت در گوگل می کند. برای تولید ویدئو میتوانید از دو راه استفاده نمائید :
استفاده از دوربین و ضبط تصاویر


این محتوای بدست پایگاه قیمت طراحی سایت تهیه گردیده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , قیمت طراحی سایت , ساخت سایت

منبع: روش های ایجاد محتوای جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.