فرانک

فرانک

فرانک

فرانک

مچ ورق های اداری چیست؟

 مچ اوراق اداری به چه گونه تعریف می شود ؟


به گرداوری ای از سفارش طراحی ست اداری  یا سفارش ساخت ست اداری یا اوراقی که در امور پرسنلی یک سازمان جهت فعالیت های رسمی یا غیر رسمی، مورد استفاده قرار می گردد، ست اداری یا طراحی ست اداری می گویند. باتوجه به دلیل تقاضا طراحی ست اداری زیبایی شناختی و هماهنگی هرچه  بالاتر آن سازمان ، بهتر است این اوراق به یکدیگر شبیه و متناسب با هم طراحی و چاپ گردند سفارش ساخت ست اداری، بهمین دلیل به طراحی ست اداری اصطلاحا "ست اداری" گفته می شود. طراحی ست اداری معمولا شامل :

    سربرگ یا letter head (جهت مکاتبه و نگارش نامه های اداری و رسمی)

    کارت ویزیت یا business card (جهت معرفی شغل و ارائه راه های تماس با کمپانی یا سازمان)

    پاکت نامه یا envelope (جهت ارسال مکاتبات یا رد و بدل کردن قراردادها و ...)

    یادداشت ها یا note (جهت یادداشت های غیر رسمی که معمولا از پرت کاغذ در چاپ اوراق بدست می آید)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.